Oh lekker zeg een dagje voor jezelf! En ik ben ook wel zo hoor. IK heb al heel wat mensen vergeven voor hun fouten (vergeten is wat anders dan) want als ik dat niet gedaan had had ik denk ik met heel wat mensen geen contact meer. Vind het alleen jammer dat het probleem wat groter gemaakt word dan dat het is
Ik zou het toch even tegen de kinderen zeggen. Kinderen zijn gewoon enthousiast natuurlijk maar als je het uitlegt dan begrijpen ze dat echt wel. Gewoon zeggen dat je het niet zo fijn vind dat ze over jouw tuin heen staan te schreeuwen en dat ze anders maar even samen buiten moeten praten (aan de voorkant). Ook het feit dat ze bij jouw naar binnen kijken snap ik niet dat de ouders daarin de kinderen niet corrigeren Ik heb echt wel geleerd hoor dat het niet hoort om bij mensen naar binnen te kijken. Misschien zou ik dat puntje wel even tegen de ouders zeggen. Dat lijkt me wel wat moeilijker omdat je ook niemand voor het hoofd wilt stoten natuurlijk
Isabella! Een hele fijne dag vandaag! En paps en mams ook. Senn, sterkte, wederom, vervelend... Hopelijk komt het snel allemaal goed enzo. Vannacht ook een lekkere nacht gehad, van 9 tot 8 sliep ze, en toen kwam byron ineens thuis, die hoefde vandaag niet te werken dus lekker een dagje extra We gaan zo wat leuks doen ofzo.. moeten nog ff kijken hoe en wat
jah, wel lekker, zomaar ineens haha. zou ons ff klaar gaan maken, kunnen we nog ff van het mooie weer genieten
Probeer maar even lekker te slapen Senn! Even bijtanken van alle emoties. Hoop dat het goed gaat met Sammy.
Tja, tegen de kinderen zeggen. Het ene kindje snapt het wel als ik het zeg, die is 7, maar de anderen zijn 3, 1 en 1,5........ Vind het gewoon stom van die ouders dat ze niet zeggen dat ze niet continu over dat hekje moeten zitten gluren. Denk dat we er andres binnenkort maar een soort gaaswerk voor maken en dat laten begroeien met klimop ofzo.
Pfff, heb even helemaal de balen. Manlief smste net dat een collega van hem van het weekend na het stappen (teveel gedronken) is gevallen en voorlopig neit kan werken en dat manlief nu misschien door de enorme drukte en vakantie van ander personeel en nu de plotselinge afwezigheid van die andere collega op de verjaardag van Mees moet werken??!!! Heb gezegd dat hij nu maar even mooi aan ons moet denken en gewoon moet weigeren hoor!!! Zijn werk is namelijk tot 18.30 uur dus dan mist hij de hele verjaardag!!! En op vrijdag is het werk eigenlijk zelfs tot 21.00 uur!!!! Man o man, wat een gedoe weer. Lekker klote gewoon! Ben echt super boos!
hier gaan de kinderen van de buren (7 jaar oud) ook nu in de vakantie na 22 uur op bed en tot die tijd een bult herrie en kabaal maken...Rihanna ligt er al 2 nachten van wakker tot 21.45/22 uur
Klimop is wel een goede oplossing, of anders ook is overleggen met je buren. Misschien denken zij wel dat je het niet erg vindt.
........ ik weet niet wat ik zeggen moet hele dikke knuffel en heel veel sterkte zit met tranen in mijn ogen
Tja, vind het wel moeilijk om dat te zeggen en snap eigenlijk niet dat ze het zelf niet in de gaten hebben. Heb eigenlijk het idee dat ze het zelf wel makkelijk vinden omdat ze dan zelf even neit op hoeven te letten. Het is soms zelfs zo dat als de kids van de buren lastig zijn, ik ze hoor zeggen 'ga maar even bij ... en ... en Mees kijken of die thuis zijn'. Nogmaals af en toe een keer is niet erg, maar dit is gewoon vaak wel om de paar minuten en dat is me toch echt te gortig!!!
Zij denken, volgens mij, gewoon dat jullie het niet erg vinden. Zou er toch wat van zeggen en dan hoef je helemaal niet direct aanvallend te doen ofzo , je kan het ook via een grappige opmerking brengen.