Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. en anders moet hij maar zeggen: dan hoef ik niet meer thuis te komen als ik ga werken op de eerste verjaardag van mijn zoon.

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

indi nog gefeliciteerd met je eerste verjaardag en papa en mama natuurlijk ook
    ik las al dat je een mooie dag hebt gehad

isabella gefeliciteerd en uiteraard ook papa en mama
    maak er een mooie dag van

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    HOe zou ik dat dan het beste kunnen doen?????

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

zo ga maar eens wat in huis doen
    tot later

5. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Zei ik ook al tegen manlief, maar ja, hij durft net als ik nooit zo goed nee te zeggen!:(;)

Hoop eigenlijk gewoon dat ze het gewoon niet aan hem gaan vragen en dat ze zelf ook snappen dat ze dat niet kunnen maken!!!!!!!!!!!!!

6. hmmm moet ik ook even over nadenken. Je spreekt je buren toch wel is over de heg? :D
    Ik zou zelf zorgen dat het gesprekje een beetje die kant op gaat. Of dat je verteld dat je vrienden hebt die dit meemaken en waarschijnlijk (als ze een beetje slim is) zal ze wel vragen of je het erg vindt dat haar kinderen dit ook doen?
    En dan kun je zeggen van: nou nee, maar soms is het wel is een beetje 'ongemakkelijk' of vervelend als jullie net lekker zitten te eten ofzo of bezoek hebben. bla bla.
    Hopelijk snapt ze de hint?
    (ik roep ook maar wat hoor)

7. heb je geen assertiviteits training gehad?
    Wij hebben toen hier zo'n heel secretaresse traject gehad en daar zat assertiviteits training bij, toen moesten we ook leren 'nee' zeggen :D
    was moeilijk hoor, maar kan het nu wel. Zeker nu ik moeder ben, kan ik ook makkelijker nee zeggen

8. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Oh zo jong? :$ Dat die ouders zelf het benul niet hebben dat ze dat niet mogen doen :x

9. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hihii, dat soort dingen heb ik al weleens gezegdhoor. Of net even 'per ongeluk' te hard in onze eigen tuin tegen iemand anders gezegd dat het soms toch wel vervelend is en we daardoor niet privé zitten zodat de buren het ook net konden horen. Maar ze doen er helaasa helemaal niets mee :( Denk dat ik het gewoon maar tegen ze moet zeggen, de buren van 'goh, zouden jullie er een beetje op willen letten dat de kinderen niet de hele tijd bij ons over het hekje hangen. We vinden het best leuk als ze een keer iets willen vertellen of laten zien, maar nu hangen ze er echt continu overheen'. Dan merk ik wel hoe ze erop reageren.

Of zou ik gewoon volgend weekend zo'n rooster met klimop neerzetten. Dan zeg ik er verder niets van, maar dat zegt op zich wel weer genoeg denk ik.

Oh ja, en dan na te gaan dat de buren aan de ene kant toen ze zelf nog geen kinderen hadden en er in ons huis mensen met 2 kindjes woonden er ook een gruwelijke hekel aan hadden en erover klaagden dat die kinderne het bij hen deden en ze zelf voor hun terras nog een of andere schutting haddne geplaatst om vrijer te zitten :(:x

10. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    hihhihi, nee, niet gehad hoor ;). Vind het gewoon altijd moeilijk om voor mezelf op te komen en wil altijd graag dat mensen mij aardig vinden dus :):) dan krijg je vanzelf dat je neit zo graag nee verkoopt.:)

11. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland

Ja, snap ik dus ook niet :x:x:x

12. :D:D:D mannen :D:D:D

13. Dat willen we allemaal, maar ben al een hele tijd geleden opgehouden om iedereen te pleasen. Dat kan gewoon niet.
    En als mensen je dan niet meer aardig vinden zijn het ook geen vrienden denk ik dan :)

14. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Daar heb je een punt! Die ga ik onthouden!;):D

15. pffff.. nog ff spannen ddus...

16. Zo, ik ben bij. Ik ga nu ff een dikke mieperd een boterham geven, daarna zetpil en dan op bed.
    7e tandje is er net door en 8e tandje staat op doorbreken en mevrouw is ontzettend van slag erdoor en heeft iets verhoging..
    tot later misschien

17. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    hahhahaa, ja daar kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen!! :p:D

18. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Tot later KK!! Probeer anders zelf ook nog ff lekker te gaan liggen als Esmée op bed ligt!

19. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    arme Esmee. Wel veel tandjes al zeg. ivy heeft er pas 4

20. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    ik vind t prima hoor. lijkt me gezellig. jeroen wilt ook nooit naar dat soort films maar ik vind t altijd weer prachtig om te zien. :D jeroen is meer van de echte actie of van de slechte humor al kunnen we allebei wel lachen om jim carrey.

Share This Page