Nee, kan het me voorstellen. Gelukkig doet een zakje chips veel wonderen, hij wil de volgende keer vast wel weer
Groot gelijk Ramoon en dit is idd makkelijker aan te tonen aan Rick dat het voor Joost is en niet voor hem. Moet hij idd ook gewoon leren dat samen spelen leuk is, maar dat sommige dingen of van Rick of van Joost zijn en niet voor allebei. Lijkt me trouwens wel moeilijk uit te leggen hoor
Heb trouwens vanochtend nog een leuk vestje gekocht voor Joost, 50% korting , van Esprit in maat 86 dus voor het najaar (hoop ik). Had 't vorige week al gezien, maar had toen voor beide jongens al 3 shirts ieder (ook allemaal 50% korting).....maar nu hing 't er nog.....kon 't niet laten.
valt ook niet mee .....heb gister al het speelgoed van Joost (oa uit de box en wat dingen die nog apart stonden) in een kunstof krat gedaan.....Zodat Joost ook nog zelf in de box kan . En hij mag daar natuurlijk ook best mee spelen, maar hij moet afleren dat ie steeds alles afpakt waar Joost mee aan 't spelen is . Maar goed, dat zal nog wel ff duren vrees ik, en hij zal er nog wel heel wat keren voor op de gang moeten zitten .
het zal vast ook wel andersom voorkomen dat joost niet aan dingen van rick mag zitten, het is inderdaad niet leuk.. maar het hoort er wel bij..