Ja hè........heb uit dezelfde serie nu ook al 2 shirts mt 80 die hij nu aankan en heb ook nog 2 shirts mt 86 vorige week meegebracht, ook uit die serie . Vind dat kleurtje zo leuk staan bij 'm .
Nou, ik ga nog even een was in de droger doen/ophangen en een nieuwe was in de wasmachine doen. Ben later weer terug!
dat scheelt echt wel dan!! ik waag mij maar even niet in kledingwinkels.. hebben al zo veel kleren voor isabella..
Klinkt als een winkel waar je goed kunt slagen!!! Leuk is dat altijd vind ik om in de opruiming voor mooie prijsjes nog van alles te kunnen 'scoren'!!!
hahha dat denk ik ook altijd, terwijl toen ik 30 ballonnen kapot maakte waar Gtje naast zat hij heel gefascineert zat te kijken was haha
Hihihi, Later als ze groot is: wat was je eerste cadeautje behalve van je ouders? een cadeaubon Nou mooi toch? Welke kinderbijbel heb je gekocht en waarom die? Want ik wil er ook 1 voor Wessel.
Ja, hahhaha, stel je voor. Denk dat de pakken melk en yoghurt als eerste op de grond liggen Moet ik niet hebben natuurlijk