Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    zo zat ik dus ook alles na te lopen of het misschien te druk is of dat ze teveel slaap krijgt ofzo....

ik weet het ook niet meer...

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    dan zal ze wel last hebben van een sprongetje, want last van de tandjes heeft ze op dit moment volgens mij niet

pffff elke avond slaapt ze pas tegen 21.30 uur, das toch geen tijd voor een bijna 1 jarige

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje zeg, wat heerlijk zo'n langslaper!!!!

Mees was vanochtend om 05.45 alweer klaarwakker ;) NOrmaal blijft hij dan wel in zijn eigen bedje tot ongeveer 06.30 maar dit keer ging hij huilen dus heb ik hem meegenomen naar ons, maarja, toen werd mama weer als levend springkussen gebruikt dus was ff minder wakker worden vanochtend ;):p

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    of een bouwmarkt, of de blokker enz enz..

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

schrikdraad :p
    Maar echt heel irritant hoor, ik snap echt niet dat je buren daar niets van zeggen, vind het wel asociaal eigenlijk...
    Ik woonde tot 5 jaar geleden op een flat en die buurkinderen waren van die irritante kleefkinderen. Dus steeds als ik uit mijn werk kwam en over de galerij naar m'n voordeur liep kwamen ze aanrennen om aan me te kleven GRMBL!!! Op een gegeven moment sloop ik echt naar m'n huis toe haha...
    Mahjah, ik kon tenminste de voordeur nog achter me dichtslaan jij niet :(

6. monkeylove

Jah ik schrok me echt lam, het badje is inmiddels van de standaard af. Dan maar op de grond maar het ging echt eng snel, dus als Mees ook steeds gaat staan zou ik geen risico's nemen...
    May heeft verder wel lekker geslapen, we zijn er vannacht 2x uitgeweest om m ff wakker te maken en gelukkig sliep ie daarna door.

Ik krijg nu ff geen injecties meer, ze gaan 6 weken wachten wat mijn waardes doen, dan moet ik bloed prikken en aan de hand daarvan gaan ze kijken hoe ze de behandeling voortzetten...

Foto's van de shirtjes komen snel, maar er zijn in elk geval 2 kakpolo's van tommy hilfiger bij, een donkerblauwe en een witte :p
    1 pakje I love newyork uit een disneywinkel daar en een shirtje uit eeh... geloof florida...

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    :D:D:D

Rihanna gebruikt ook alles als springkussen

8. monkeylove

Echt geloof me, haal die standaard weg, want ik heb gezien hoe lelijk ze kunnen vallen

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    daar ook?? omdat het speciaal voor een babybadje is...

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    die polo's zijn niet echt jouw smaak?? :p:p

11. monkeylove

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik heb het badje al weken op grond staan, zelf zit ik er dan in kleermakerszit bij op de grond
    maar op deze manier vind ik het al eng als ze uitglijden

13. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, vind het ook asociaal van de buren. Ze vinden het gewoon wel ff makkelijk want dan hoeven zij niet op te letten, maar ik weet zeker dat als het bij hen zou gebeuren ze het ook kei irritant zouden vinden.

Heb besloten dat ik er de eerstvolgende keer wat van ga zeggen en maandag gaan manlief en ik 2 van die pergolahekjes kopen die we dan aan weerszijden zetten met iets van klimop ofzo ertegenaan.

Dan vinden ze het maar stom hoor, maar dan kunnen wij in ieder geval nog van onze eigen tuin genieten want dat gaat zo echt niet meer.:x

14. monkeylove

Jewel hoor, vind het wel grappig, maar niet als zijn hele kledingkast eruit zou bestaan ;)

15. monkeylove

Gelijk heb je

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Kleertjes klinken erg leuk!! Ik hou juist wel van een beetje kakkie;):D Heb voor Mees ook een boel polootjes!

Ben benieuwd naar hoe het gaat zonder de injecties want volgens mij ben je, sinds je die krijgt, super moe steeds??!! Wel balen hoor, maar goed, van het weekend even lekker uitrusten tijdens jullie mini vakantie!:)

Owww, ahhh, nu snap ik het, snapte al niet hoe May uit het bad kon vallen. Dacht namelijk dat je het over het grote bad had :D Wij doen Mees al sinds hij 2 maanden ofzo is niet meer in het babybadje omdat het gewoon niet meer paste:D Dus Mees gaat bij ons gewoon in het grote bad en tja, die kunnen we niet van de standaard afhalen:p

He, nog een vraagje..... met welk van z'n verjaardagscadeautjes heeft May het meest schik?

17. monkeylove

Ik zou me doodschamen als mijn kinderen andere mensen zo lastig zouden vallen. Zou zelf al een hek ofzow neergezet hebben haha..
    Maar ben zelf ook erg op mijn territorium gezteld dus ik snap het maar al te goed...

18. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Was een misverstandje :) Dacht dat ML het over het grote bad haalt. MAar voor in het babybadje kan je anders toch ook gewoon van die antislip stickertjes halen? En die heb je wel bij de bouwmarkt en blokker. En, zou ook wat ML zegt, het badje nu absoluut niet meer in de standaard doen! Zijn ze nu veel te beweeglijk voor geworden!!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    HIHIHIHI ik vind het wel geinig, maar ik ben niet van de 'kakkleding'

20. monkeylove

Pianorups, fiets en little people garage

Share This Page