Maar ik ben dus de enige die dat vindt... ach, ik heb er ook geen verstand van. Zo zegt iedereen dat Marin op mijn man lijkt, maar ik zie dat niet. Ik zie überhaupt niet op wie ze lijkt
Gezellig zijn jullie, zeg! Ben ik eindelijk bij, is er niemand meer! Heeft Senn het nog over haar toettoet gehad, of heb ik daar overheen gelezen?
Volgens mij niet nee... Of ik heb er ook overheen gelezen?! Maar ik ben er nog hoor, maar kijk ondertussen Grey's Anatomy hihi
heb niks gelezen over toet toets.. maar waar moet het op rijmen? op wat ik quote? of op wat ik daarvoor plaatste?
Ik weet ook niet wat iedereen lekker vind of juist niet. Silla neemt wat mee voor bij de koffie. Ik zorg sowieso voor de koffie/thee. Willen we hapjes of iets met stokbrood of juist met chippies en nootjes e.d. Kwebbels had het er over dat zij voor de frisdrank wilde zorgen en ik heb ML ook al een keer over wijn gehoord maar weet niet of dat serieus was.
voor sinterklaas maak ik ook altijd rijm gedichten.. dus deze uitdaging laat mij niet zwichten.. soms moet ik woorden verzinnen, maar dat heb ik er voor over om mn eigen woordenlijst plekje te innen. als ik dan een pagina vol heb gemaakt, weet ik zeker dat mijn dicht kunst jullie raakt, ik ga dan over onderwerpen typen, zodat jullie daar later weer over kunnen miepen.
Ik dacht juist dat het moeilijker zou zijn omdat ze anders alvast na kan denken wat ze bij haar volgende post moet neerzetten, nu moet ze improviseren...