of een potje ofzo dat open is.. heb het wel eens in de voorraadkast gehad.. was het een pot pastasaus.. die dicht hoorde te zitten.. niet dus..
mensen ik ga ff plat. ik heb geloof ik weer een beetje last vam ijn zonnesteek. beetje ligt in mijn hoofd en zie sterretjes(die niet aan de hemel staan) dus tot later en anders tot morgen
dat klinkt als een sterke verkoudheid! hopen dat het morgen een beetje beter is.. en zondag natuurlijk helemaal!
Of achter de keukenplint.....de plint onder je keukenkastjes..... (ik heb het vroeger ooit op mijn slaapkamer gehad, als klein meisje, daar was een mooie aftimmering gemaakt bij de dakkapel en na een aantal jaar begon het ineens te stinken op m'n slaapkamertje.....lag er zomaar een dode muis achter)
ja soms best wel, word dan zo vaak duizelig, zometeen maar eens cup a soup maken.. dat werkt meestal wel
Hij kan zich dan ook zo aanstellen, dan heeft ie gehoest en dan vervolgens zich meneer te kuchen/kreunen alsof ie stikt ....beetje aanstellerietus is er wel bij hoor ('t is en blijft natuurlijk wel een vent(je))
hahaha dan is isabella eigenlijk ook een ventje.. die kan zich ook soms een partijtje aanstellen. hij moet natuurlijk wel duidelijk maken dat hij echt wel verkouden is, en heel zielig
whahaha, eigenlijk wel mooi hoe ze dan -zo klein als ze zijn- toch de aandacht altijd weten te trekken .
Maar een beetje mieperig is ie wel ......zal eens kijken of meneertje wat eten lust. Vanavond de kamer versieren , zal mij benieuwen wat ie daar van vindt morgen . Tot later vandaag!
Ladies Heb weer een eet vraag We eten spinazie a la creme, dat mag Wessel toch wel voor een keer? Omdat er zout in zit.
volgens mij mag wessel nu gewoon met de pot mee eten en zelfs een beetje zout is niet erg voor een keer