Ja alleen ik wilde dan de DVD Nijntje is jarig & Kleine Pluis en die hebben ze momenteel nergens lijkt het wel.
Misschien vind je hier wat tussen? Nijntje - Nijntje is Jarig / Kleine Pluis - DVD - Tekenfilm DVD's - BESLIST.nl
Dan heb ik het toch goed gedaan. Ik begon ineens te twijfelen of ik door mijn onervarenheid een fout had begaan. Maar op mijn werk is het natuurlijk ook zo: is men er niet als ik trakteer, jammer dan.
Alleen bol.com heeft em met een "snelle" levertijd van 3 -4 werkdagen. Maar dat is te lang. Ben gewoon te laat.
nou ik ben er nog maar ga nu ook weg heb ff gelacen om wat moppen en raadsels maar ben nu toch wel op dus sorry maar welterusten
Zal ik dan toch de gok nemen voor die 3 - 4 werkdagen? Al klopt de levertijd bijna nooit bij bol.com. Twijfel, twijfel.
Nou nog gauw even voor ik onder de wol ga: Joost van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag. Maak er een leuke dag van met papa, mama en Rick. En hopelijk krijg je mooie en leuke cadeautjes.
Lieve Joost alweer 1 jaar grote knul! Een hele fijne dag gewenst en maak er zondag een knalfeest van!
Lieve Joost!! Van harte gfeliciteerd met je allereerste verjaardag!!! Maak er een leuke dag van met Papa en Mama en je grote broer Rick!! Dat je maar lekker verwend mag worden!!!
Joost, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt samen met papa, mama en je grote broer.
misschien heb ik hem aan gestoken , lig nu ook op bed (met de laptop) en voel me ook niet lekker, ook verkouden en een druk op mn borst niet normaal voel ook iedere hartslag als een doffe slag zeg maar. alsof mijn hart erop ligt ipv erin
@Senn: wat triest dat het nu toch afgelopen is met Sammy. wel heel fijn dat je er met al je liefde voor hem hebt kunnen zijn tot het allerlaatste. dat heeft hij zeker weten gevoeld. Veel sterkte meis!