ja het speelt geloof ik de laatste maanden ze is vorige maand 50 geworden en wil absoluut niet oud worden en weet niet hoe ze ermee om moet gaan.
Bedankt voor de tip KK, had het nog niet eens in de gids gezien eigenlijk. En wat een leuke foto's weer van Esmée! Ze is wel fotogeniek hoor!
leuke winkel he, kvind alles leuk, terwijl meer dan de helft van die hebbedingetjes zijn wara je niet veel aan hebt hahaha
KK, ben je er? Ik heb een foto geupload, maar snep het niet hoor, want je krijgt hme niet helemaal te zien.... Als ik hem roteer wel, maar weet niet of het dan goed komt. HGoe heb jij het gedaan?
Hoi hoi! Hoe is het hier? Leuke foto's KK!! Enne bedankt voor de tip! Ga eens ff kijken! Enne miss sil moeilijk hoor zo'n situatie. Ik geloof dat het nu wel opgelost is maar ik zou haar echt uitleggen dat dit gewoon niet oké is. Met een kindje in een auto stappen terwijl ze gedronken heeft Bloem ze zijn weer super mooi geworden zeg. Je moet onderhand al aardig wat sieraden hebben!
Ja, vind het ook een leuke winkel. Het zijn meer dingen voor de heb dan voor de handig zeg maar, maar wel leuk! In leuke ideetjes en grapjes voor verjaardagen enzo.
He, is nu iedereen gevlogen? Heb net m'n bak met sla (avondeten) meegenomen achter de pc om er ff voor te gaan zitten. Moet zo nog de badkamer doen (was er vanmiddag niet vangekomen) echt geen zin in....
Ja gaat goed hoor!! Lekker weer een drukke dag achter de rug. Ben heeerlijk aan het genieten van mijn vakantie En jij?