Oke, maar schoonfamilie is ook familie toch?! Maar goed, hoe je het omschrijft zegt al genoeg over ze. Dat is bij de familie van mijn man ook vaak zo. Terwijl mijn familie superhecht is en heel geïnteresseerd in alles. Raar is dat dan he, dat sommige mensen zo anders zijn. Mijn man irriteert zich nu soms zelf aan zijn eigen familie omdat hij nu weet hoe het ook anders kan door zijn ervaringen met mijn familie
Ik moet zeggen dat het sinds zijn laatste luchtweginfectie eigenlijk heel goed ging (*klopt vlug af*).......gebruik wel Caltrivat-tabletjes van VSM voor 'm (en voor Rick ook.......werking is gelijk aan die van echinaeforce) en dat lijkt ook wel te helpen. Maar ja, nu met al die venijnige griepvormen.......... En Rick snotterde vanmiddag ook al.
DAarom baal ik soms zo dat Mees niet in de box wil. Ik heb hem er trouwens vanavond toch even een kwartiertje in gehad hoor. DAcht, moet toch ook af en toe en volgens mij is het ook goed voor kinderen om zichzelf te leren vermaken met weinig dingen.
Ja da's heel gek. En dan speelt bij ons natuurlijk ook nog mee, dat ik ineens in de plek ben gekomen van iemand anders die al 20+ jaar in de familie was . Dus het is ook wel een beetje te begrijpen, maar na zoveel jaar (we zijn inmiddels 4,5 jaar samen) is mijn begrip aardig op hoor..........:x
Ramoontje vermoeiend he zo'n schoonfamilie. Hier steekt mijn schoonfamilie echt anders is in elkaar als mijn familie. Ze zijn allemaal heel aardig hoor maar het is gewoon anders. Als we zijn zusje 2 keer in het half jaar zien is het veel Terwijl ik mijn familie (5 broers en zussen dus aardig wat) sowieso elke 2 weken allemaal wel zie. Miss Sil klinkt lekker hoor!! Hier hadden we lekker gegrilde kip van de markt...Hmmm dat was lekker zeg
Ja, wat je zegt plus het feit dat Rick en Joost daar niks mee te maken hebben en net zo goed kinderen van Pat zijn (en dus neefjes van de rest van de familie) als de andere kinderen van Pat! Maar ja, je hebt mensen en je hebt......
Rick wilde het ook niet, en die zette ik er ook echt in hoor . Al is het maar 's ochtends en 's middags een half uurtje........maar ook voor het zelf spelen is het idd wel goed. En dat kunnen mijn beide jongens gelukkig goed. Joost zit naar mijn zin nog te veel in de box, zeker nu hij kruipt......maar dat komt ook omdat ik niet altijd zin heb in strijd met Rick , of te moeten scheidsrechteren . Maar goed, na de zomervakantie gaat Rick wat meer naar de PSZ, dus dan zal dat ook wel goed komen .
Dan is het jammer maar helaas en gaat het feest niet door , maar zo'n vaart zal 't vast niet lopen.....
Hier heeft Indi al twintigduizend keer het waterbakje van de kat omgegooid En als ik dat zie dan renn ik er echt heen (supermommy haha) en dan vind ze het alleen nog maar leuker en begint ze te gillen van de spanning Maar de vloer is al op verschillende plekken omhoog komen zetten hierdoor :x
Precies........alhoewel ik mijn broertje echt niet iedere 2 weken zie, maar het is idd toch anders. Die spreek ik dan wel op hyves, of via de sms of email. En ik vind van mijn schoonfamilie ook iedereen aardig hoor, maar het voelt idd wel anders.........
Dat wou ik idd nog zeggen........hun jongste neefje wordt 1 jaar!!!!!! Nou ja, graag of niet hoor! Gelukkig is Joost nog te klein om 't te begrijpen .
Ja hier dus ook met het waterbakje van de kat. Dan is het natuurlijk het makkelijkst om het bakje weg te halen maar ze moet gewoon leren dat het niet mag
Ja, Mees heeft dat ook altijd. Die ziet mijn boos doen meer als een spelletje inderdaad, zo van oh, mama komt eraan leuk! En vervolgens begint hij dan ook te gillen van plezier en doet gauw even wat hij al wou doen in het kwadraat Weet echt niet hoe ik het hem af moet leren, maar blijf maar gewoon steeds nee zeggen en hem uiteindelijk weghalen, maar soms lijkt het inderdaad net of je de hele dag boeman moet spelen en steeds maar nee moet zeggen. Maar ja, zal er wel bijhoren denk ik.
Oei, da's minder! Ik heb idd de bakjes van de hond ook aan de andere kant in zijn kennel moeten zetten.......maar: Joost kruipt gewoon in de kennel .....nou ja, meestal zit er niet veel water in en is het gevolg alleen een natte deken. Maar ja, die bakjes staan dus ook niet zo op de grond . Kun je er geen stoffen placemat onder leggen, die vangt dan iig het ergste vocht op.........
Hier zit Indi er ook nog wel in hoor. En als ze niet wil, jammer dan soms moet ze er eventjes in. En dan na een minuutje gaat ze ook zitten en spelen en soms kan ze zich er een half uur in vermaken. Soms gaat ze ook heel zielig over het randje staan kijken
Gelukkig maar inderdaad! Maar goed, maak je er maar niet meer druk om want dat heeft helaas toch geen zin. Wat zei Pat ervan dan?