Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Volgens mij probeerde Rick mij duidelijk te maken dat ik me vooral niet moet inbeelden dat ik slim ben :D

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat heb jij heel goed gedacht ;) :p

3. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Precies, vind ik ook, ik haal ook niet alles weg hoor. Hij moet inderdaad gewoon leren dat hij niet alles mag doen.

Helaas gaat hij sinds een paar dagen soms ineens heel hard huilen als hij zijn zin niet krijgt :( Dat deed hij eerder eigenlijk nooit dan mopperde hij wel wat maar verder niet. Maar heb het idee dat hij nu echt aan het kijken is hoe ver hij kan gaan en hoe hij mij zover kan krijgen dat hij toch zijn zin krijgt.

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja het is gewoon anders inderdaad. En het gaat altijd via via in mijn schoonfam :( Ook zoo irritant :x.

5. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    hahhaha, slim van mij he?! hahahahhaa:D:D:D

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Da's wisselend.........van mijn schoonzusje (en de 3-ling) vond hij het wel vervelend en had zoiets van "dan had ze toch even alleen kunnen komen".........van zijn zus (sportverplichting liet ze me net -op hyves- weten:x) deed hij heel begrijpelijk:$....ja die moet tennisen en die hoort vaak pas op het laatste moment of ze nog in de competitite zit. ;) En zijn oudste broer zal ook wel niet komen, want die is coach bij het jeugdvoetbalteam..........Nou lekker belangrijk !:x:(:p

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Da's idd vet irritant!

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland

Hmmmpff, nou ja, laat maar ;):(:x inderdaad. Graag of niet!

9. kwebbels

Ja zal er wel bijhoren inderdaad. Maar soms dan staat Indi bij het kattenbakje en hup....daar gaat het handje. Nee, Indi dat mag niet dat is van Taro. Hup gaat het handje weer. Nee Indi dat mag niet. Hup en daar gaat het handje weer. Nee Indi dat mag niet. Dan probeer ik haar af te leiden maar dat werkt ook niet hoor ;) Op een gegeven moment begint ze echt te stampvoeten dat ik haar ''lastig'' val :D

10. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ga even naar beneden thee halen....

11. kwebbels

Ja er ligt zo'n kattenplacemat onder maar die is niet van stof dus dat ding word ook gewoon kleddernat. Had de bakjes eerst in de gang staan maar dan moet ik telkens de bakjes verplaatsen als ik weg ga etc omdat de kat er anders niet bij kan :( Soms ben ik het wel ff beu en zet ik het gewoon op het aanrecht (maar dat kan ik ook niet te lang doen want de kat mag niet op het aanrecht dus dan heeft die ook geen brokken en water :D ) zucht....

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Inderdaad, maar ben dan toch altijd bang dat ze mij wat verwijten of zo.....:)
    Ook van zijn neefjes en nichtjes horen we nooit wat. Moest op de verjaardag van mijn zwager vernemen dat de jongste dochter van Pat's zus geslaagd is voor d'r schooldiploma :(. En dan voel ik me zo lullig dat we geen kaartje of zo gestuurd hebben of niks van ons hebben laten horen, maar ik wil me dan ook weer niet opdringen :);)

Nou ja, laat maar :D

13. kwebbels

:d:d:d

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    tja............ooit leert indi het echt wel hoor (maar dat zal helaas nog wel even duren ;))

15. kwebbels

Ja ik ga niet alles verplaatsen haha. Ja mooi is dat he dat ze iets willen en dat mag niet of kan niet. Indi begint te stampvoeten als dat het geval is :D

16. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Snap je helemaal ;) Maar goed, het ligt heel duidelijk niet aan jou hoor!!!

17. kwebbels

Lekker belangrijk inderdaad. Hier ging dat net zo bij schoonzus. Die had het ook ontzettend druk, veel verjaardagen en alles....Die wist dus niet of ze wel zou komen. IK moet eerlijk bekennen dat mijn zussen en broers het niet eens in hun hoofd halen om niet te komen. Die WILLEN het gewoon niet missen... :$

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Nou soms vind ik het wel grappig, maar had het van de week een keer in de rij bij de kassa in de supermarkt en vanmiddag met m'n vader en Mees op een terrasje en dan vind ik het toch wel heel vervelend hoor. Ben dan altijd bang dat andere mensen het irritant vinden ofzo. Maarja, dan maar ff huilen of mopperen want ga hem dan ook echt niet zijn zin geven ofzo anders leert hij het nooit.

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Da's lief van je!

20. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Heb trouwens donderdag deze schoentjes besteld voor Mees bij Omoda. Is de 1e keer dat ik er bestel, ken het verder niet, dus hoop wel dat ze gauw binnen zijn.

Is trouwens al maatje 23!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina