Zo echt wel!! Indi heeeelemaal rood aangelopen en krijssen!!!! Echt verschrikkelijk. Enne ik ging vanaf dat Indi 2 weken was al dagelijks met haar op stap.
Manlief is nog even boven aan 't werken en ik zit met de laptop op schoot op de bank . Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!
hihihi, ik vroeg het omdat ik als manlief thuis is nooit zo lang zit te kletsen hier als nu. Dan gaat hij namelijk mopperen dat hij het ongezellig vindt. Dus ik vroeg me af of jullie mannen of zoveel makkelijker waren daarin of ook niet thuis zijn nu
heb ik ook 1 keer gehad in een stadsbus, met allemaal mensen die op weg waren naar school, isabella maar huilen.. wacht maar tot die mensen zelf kinderen hebben denk ik dan!
Daar heb je gelijk in hoor . (en daarom irriteert het me dan des te meer dat mijn oma -bijna 84 jaar,komt met de trein vanuit Zuid-Limburg- en mijn beste vriendin + familie wel komen, die wonen ver(der) weg en mijn schoonfamilie woont 10 min. hier vandaan :x) Maar goed, ik wil me er niet meer kwaad over maken, kost me te veel energie .
ja, ik ging ook al wel snel met Mees op pad, maar altijd in de wandelwagen, lopend. Eigenlijk nooit met de auto alleen of met de bus ofzo. Ben trouwens uberhaupt nog nooit met Mees in de bus geweest.
Ja hier ook wel eens gemopper hoor. Maar daar heb ik maling aan Als hij een programma kijkt wat ik niet leuk vind dan ga ik iets anders doen..Of in bad een boek lezen of lekker forummen ofzo
He, Mees was net weer ff wakker. Of nou ja, wakker. Hij gaat dan ineens huilen en als ik dan in zijn kamer kom zit hij in zijn bedje een beetje te huilen, maar is dan nog wel in slaap want als ik hem zijn fopje geef en meneer konijn (zijn knuffel) en weer op zijn rug leg, slaapt hij verder. Zou hij dan aan het dromen zijn ofzo?
Pat is 2 avonden weg en als ie thuis is zit ie vaak boven te werken, of hier in de kamer zijn literatuur te lezen .
Doe ik ook hoor, maar wij hebben alleen een pc boven en geen laptop dus dan vind ik het zelf ook altijd ongezellig als hij dan beneden zit en ik boven achter de pc
Ja en het stomme was dat ik vroeger ook wel eens dacht van ''Pff kan je dat kind niet ff stil houden'' Maar nu denk ik daar heeel anders over haha
isabella heeft ook wel eens zoiets maar vind het dan wel lijken alsof ze wakker is, maar ook maar even..
Ze heeft zelfs een aantal weken geleden nog een nieuwe (nou ja 2e hands) auto gekocht.........haar oude autootje was al meer dan 20 jaar oud . En daar doet ze nog alles mee hoor, alleen de langere afstand naar mij of naar mijn ouders bijv. durft ze niet meer. En da's niet omdat ze de afstand niet aandurft maar meer omdat ze bang is ergens met pech te komen staan . Maar ik vind het ook stoer hoor. Nu komt ze zondag met de trein naar Eindhoven en dan halen mijn ouders haar daar op en brengen haar mee hierheen. Maar als dat niet zou kunnen, stapt ze in Eindhoven over naar de trein naar Geldrop en komt ze hierheen gelopen hoor! Doet ze niet moeilijk over. Ik heb nog een hele lieve, krasse oma .