Ze is al heel lang weduwe , dus heeft altijd voor zichzelf moeten zorgen/gezorgd. Denk dat ze daardoor ook zo bij de tijd is gebleven .
Prima hoor, ik hoest nog een beetje en ben nog wat verkouden, maar ik mag niet klagen. Verder wil Merel niet slapen. Die maakt er tegenwoordig een spelletje van om zodra wij haar in bed leggen, per direct op te staan.
jij ook nog een fijne avond!! kom denk ik morgen niet meer online dus wil je alvast een hele fijne verjaardag voor zondag wensen!
Oh ja, SENN: als ik je misloop morgen..........heel veel plezier met Karsten's verjaardagsfeestje! En natuurlijk toch nog een fijne vakantie op de camping!
Merel heeft weer iets nieuws ontdekt trouwens: herhalen. Ze heeft zo'n houten knopjespuzzel. En dan haalt ze stuk voor stuk alle stukjes eruit en geeft ze aan mij (of Bas). Vervolgens vraagt ze ze allemaal stuk voor stuk weer terug om op tafel uit te stallen. Liggen ze daar weer dan geeft ze ze weer stuk voor stuk terug en daarna wil zij ze weer. En dat kan ze echt een kwartier lang herhalen. Zo grappig.
Ja maar ook met een rijstwafel, een tekstmarker en een knuffel, want zo deed ze het vanmiddag op de zaak.
ik ga trouwens afsluiten voor vandaag! nog even tv kijken denk ik en op bed!! slaap lekker iedereen! en alvast een fijn weekend!