Zo, was ik ook nog heel ff.. Vanavond gezwommen met Esmée.. Was wel ff lekker. Mevr. ligt ook al vanaf dat we terug zijn (9 uur) te slapen. Heerlijk.. Ik ga ook plat. Morgen op tijd in de auto. Ga naar Ingrid toe. Doe rustig aan allemaal!
Zit hier herhalingen van "gelukkig je bent er" te kijken. Blijft toch leuk al die improviserende BNers'.
Ik heb zelf geen msn. Maar al wel een paar keer geprobeerd te "kwekken" via hyves, maar dat lukte niet helemaal.
Echt? Hoe oud is ze dan?? Mijn oma's zijn 83 namelijk en die hebben dat echt niet meer hoor. Ja, wel een mobiel, maar ze weten eigenlijk niet zo goed hoe die werken
Sow, heftige roddel zeg!! Hebben je vader, ooms of tantes je oma er dan niet eens naar gevraagd? Kan me voorstellen dat die er toch wel erg nieuwsgierig naar zijn!
Oh, nee, dan kan je het niet meer navragen. Wel stom van die mensen dat ze dat soort dingen zeggen hoor.Ookal zou het waar zijn, ze hebben er niks mee te maken, toch?!
Ja, mega irritant dat soort opdringerige telefoontjes! :x Net als 'ja, maar u bent nu klant bij KPN/Nuon, wilt u dan niet goedkoper bellen/stroom??!!!!'' En dan op zo'n toon alsof je gekke henkie bent :x. Ik kap het tegenwoordig meteen af door te zeggen dat ik geen interesse heb en als ze vragen waarom niet zeg ik meteen dat ik het hierbij wil laten en dat verder ook niet uit wil leggen (anders proberen ze je op die manier weer te tackle'en)
Het is niet origineel maar ik doe voor de leidsters gewoon cakejes of muffins. Met een "mees vlaggetje' erin.
Lieve Ivy, Hieperdepiep Hoeraa! Gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!! Een hele fijne dag vandaag met papa en mama en de andere verjaarsvisite!!!!
Goedemorgen allemaal.. Hier wederom een lekkere nacht gehad.. Esmée sliep dus nadat we van het zwemmen weerkwamen, rond 9 uur, kwart over 9 en werd vanmorgen om kwart voor 7 wakker! Heerlijk.. Toen fles erin, nog ff in bed tot half 8. Over een half uurtje gaan we richting Ingrid. Is toch nog een uurtje rijden vanaf hier..
Meiden ik ga jullie missen. Over een half uur vertrek ik naar de camping toe. Ik wil jullie allemaal nogmaals hartelijk bedanken voor alle steun in welke vorm dan ook die ik kreeg door het verlies van Sammy. Jullie zijn allemaal schatten en ben echt superblij met jullie. Ik kom van de week nog wel even spieken op het forum want helemaal zonder dat kan ik niet.
Ha Senn, Had je gisteren nog een pb gestuurd om je fijne dagen op de camping te wensen en een hele fijne verjaardag vandaag van Karsten!!! Had je die nog gezien? Hoe gaat het nu met je? Is de griep al iets gezakt?
Lieve Ivy Van harte gefeliciteerd met je verjaardag kleine meid! Maak er een hele fijne dag van met je papa en je mama! Liefs Wendie en Esmée
Klinkt als een goede nacht idd, beter!! En nogmaals veel plezier bij INgrid en de groetjes aan haar! Ga ff gauw douchen en dweilen nu Mees nog slaapt!