Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Daan: geniet maandag van de 1e verjaardag van Mika!
    Veel plezier morgen op de familiedag.

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Dacht al dat jij aan 't bijlezen was :p.

Fijne avond meis en slaap lekker zo!

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik ga ook lekker afsluiten!
    Fijne avond nog allemaal, slaap lekker en tot morgen!

4. wij hebben vandaag een duo wagen op marktplaats gekocht..

5. wat snap je niet dan?

6. En nu is iedereen weg?
    Ik heb Christian net thuis afgelost. We hadden een verjaardag van vrienden, maar mijn schoonouders konden niet oppassen, omdat ze zelf een verjaardag hadden. Dus ben ik van 9-10.15 gegaan en Christian is nu. Zo lig ik lekker op tijd in bed.. (als het hier rustig blijft..)
    Met slapen van Esmée gaat het super! Ze word gemiddeld 1 keer wakker. Een half uurtje nadat ze in slaap is gevallen. Slaapt dan weer binnen 5 minuutjes, maar ze slaapt weer de hele avond en hele nacht door. En dat sinds we overgegaan zijn op gewone melk. Ze is ook veel tevredener als eerst hebben we het idee..

7. Nou, als er niemand meer is, dan ga ik ook.. Slaap lekker allemaal. Hopen dat iedereen een goede nachtrust krijgt!
    Ramoontje, als ik je niet weer spreek voor morgen: heeeeeel veel plezier! ! !

8. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    He meiden,

Bedankt voor alle felicitaties. We hebben een supergezellige dag gehad. Ivy heeft genoten van alle aandacht, taart en cadeautjes.
    Nu is mn meisje dus officieel geen baby meer. in mijn ogen blijft ze het stiekem nog lekker een poosje.

9. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo allemaal,

Hier nog even een berichtje van nachtbraker Ester. We zijn net terug van een verjaardag in de buurt van Aalsmeer. Was erg gezellig, ze zouden het eigenlijk tot 16:00 uur vieren, maar wij mochten blijven eten en gingen dus vrij laat.

Daarvoor had ik er al heel wat uurtjes bij de kapper opzitten. Eindelijk heb ik weer krullen :) . Ze waren er helemaal uitgegroeid, maar gelukkig ze zijn er weer.

Ik had verwacht dat er een hele berg geschreven was, maar het viel mee. Ik hoefde weinig terug te lezen.

Allereerst Ivy nog van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag. Ik ben een beetje laat, maar toch.

Senn fijn dat je weer op de camping bent en dat je een leuke verjaardag van Karsten hebt gevierd.

Esther leuke buggy hoor, maar jeetje wat lijkt die op de Zapp zeg!

Knap van Joost dat hij zijn eerste stapjes heeft gezet en knap van Mika dat hij mama heeft gezegd.

En verder weet ik het eigenlijk niet meer hoor, dus ik ga er maar vandoor.

Morgen druk de traktaties gaan maken voor het KDV, maar ik zal tussendoor nog wel online komen, denk ik.

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Wat voor eentje?

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Fijn dat het zo goed gaat met het slapen van Esmée! Misschien dat de fv uiteindelijk te zwaar op d'r maagje viel om te kunnen slapen of zo.....je weet maar nooit ;).

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik hoop dat je lekker geslapen hebt!

Dankjewel! :)

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad en dat Ivy zo genoten heeft! Op naar de 2e verjaardag :D (gelukkig duurt dat nog even ;))

14. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Leuk dat het zo gezellig was! Hebben Julian en Esmée ook met elkaar gespeeld?

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Pfff, Joost doet al een poosje moeilijk met eten zeg:x.......Zijn melk drinkt ie wel, fruit eet ie ook (iig als ie in de box zit)....maar zodra meneer moet eten in zijn stoel, dan is het DRAMA! De eerste paar hapjes gaan meestal goed, dan begint ie te wringen en te brullen, om vervolgens heel hard zijn hoofd naar links of rechts te gooien, zo tegen de 'leuning' van z'n stoel aan :$:(. En dan is dus niks meer goed.....Alleen op mama's arm (uiteindelijk) al rondlopend wordt hij weer rustig. Wat dat nou weer is???????? En het begon alleen met warm eten, maar nu ook al met zijn toetje en met zijn boterhammen....... Iemand enig idee? :(

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Dank je! Het was erg gezellig. Wel heel druk maar Mees heeft zich prima gedragen. En iedereen was natuurlijk weer helemaal weg van hem. Wat dat betreft is het altijd zo'n charmeur!! Maar goed, voor papa en mama natuurlijk superleuk om te merken dat iedereen hem helemaal geweldig vindt! Aan het begin van de verjaardag was er ook een ander jongetje van 2 maanden ouder. Ze hebben echt zooooo lief met elkaar gespeeld! Ze gingen elkaar knuffelen en kusjes geven echt zoooo schattig *smelt* en als de een iets deed ging de ander het ook doen en vice versa. En elkaar steeds dingen aangeven enzo, zo lief!!!! Terwijl ze elkaar eigenlijk niet echt kennen hoor. Het is de kleinzoon van vrienden van mijn ouders en Mees heeft dat jongetje hooguit 2 x eerder gezien.
    Aan het eind van de dag/begin van de avond was Mees bekaf maar hij heeft niet een keer gejengeld! OM 20.00 uur gingen we naar huis dus Mees lag er rond 20.15 in en heeft gelukkig goed geslapen!

17. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    He balen zeg, dan kan ik me voorstellen dat de muren op je af komen! Helemaal met dit rotweer :( Hoop dat ze vandaag weer opgeknapt zijn en het een heel leuk en gezellig feestje gaat worden!!!!!:)

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Leuk hè, als ze lekker zo samen kunnen spelen! :)
    Fijn dat hij -ondanks de drukte- goed geslapen heeft, want dan hebben jullie ook een goede nachtrust gehad. ;)

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Beter zijn ze nog steeds niet :( .....maar ik heb wel het idee dat het al ietsjes minder wordt!

20. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Fijn dat je zo genoten hebt!! En kan me voorstellen dat het heerlijk was om weer lekker met jullie vijven bij elkaar te zijn!! Fijn dat de verjaardag zo'n succes was!! Hoe vond Karsten het zelf en hoe was het weer?

Nu je weer samen met Niels bent, hoop ik dat je weer lekker wat beter tot rust kan komen! Geniet ervan Senn!!! :)

Share This Page