Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik ga nog even mijn wasje uit de wasmachine halen, en toch maar even stofzuigen (wilde ik eigenlijk vanavond pas doen, maar dan maar 2x).... Ik ben er straks nog wel weer even!

2. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland

Oh, wat spannend en wat leuk joh!! Dus dat wordt misschien straks een beschuit met muisje eten!!! Vertel je ons straks even hoe het verder is gegaan?

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hm, raar hoor, en vooral vervelend, want tja, je moet hem toch wassen natuurlijk. :(

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Precies en dat geeft ook weer een positieve gedachte aan zijn 'niet lekker in zijn vel zitten'. Zou goed kunnen hoor dat hij nu gewoon weer nieuwe dingen aan het leren en ontwikkelen is! We zullen het over een paar dagen weten!;)

5. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    ja, dat zou ik anders ook gewoon doen. Dan weet je in ieder geval zeker dat hij de meest belangrijke dingen gewoon binnenkrijgt. Heb helaas ook geen tips want Mees is net zo'n goede eter als Indi.

6. Zo, goedemiddag inmiddels.
    Hier gister goed nachtje gehad (Esmée dan, ik niet, want Christian lag te woelen en draaien en doen).. Esmée was rond 7 uur wakker.
    Alleen vanmorgen ging ik alvast naar de kerk om alvast te oefenen voor de dienst van vanmorgen en Christian bleef met Esmée nog ff thuis, maar die is thuis gebleven en halverwege de dienst belde Christian dat ik thuis moest komen. Esmée deed niks anders dan krijsen. 1,5 uur lang. Niet stil te krijgen. En wat het nou is? Ze is nog steeds niet helemaal lekker. Heeft geen verhoging, niks.. Ligt gelukkig wel te slapen nu...

7. Ik zal nog ff wat fotootjes van gister spammen. Heb ze binnengekregen van Ingrid.

8. Hmm... waar ben ik beland?

9. Gezellig samen op de foto

10. Ik ga d'r vandoor hoor

11. Samen bij de loopkar:

12. Achter Esmée langs

13. Spelen met een lege doos:

14. Stiekem richting de WII

15. Zal dit een leuk spelletje zijn?

16. Met de blokken spelen:

17. Wat doet hij daar bij MIJN papa?

18. Ohhh.. Julian is lief

19. Haaai Ingrid: