Hallo allemaal, Kom heel snel even langs fietsen. Ben heel erg druk bezig met de traktaties van het KDV. De glazuur van de toverstafjes is nu aan het drogen, dus ik kan zo weer verder. Verder zo nog even muffins bakken voor de leiding en dan de boel nog even leuk aankleden. KK leuke foto's van jullie bij Ingrid hoor. Zo te zien was het erg gezellig. En Ramoontje en Ling leuke foto's van de cadeau's, de taarten en de verjaardagen. Verder Kwebbels, ik neem aan dat je inmiddels wel tante bent geworden. En mijn haar is nog steeds hetzelfde als op de meeting alleen nu weer met een volledige bol krullen. Ze waren er volledig uitgegroeid, dus nu heb ik ze weer. En Rick natuurlijk helemaal gefeliciteerd dat je kan fietsen. Knap hoor! Verder weer ik het niet meer en ik moet ook razend snel verder met de traktaties. Anders ben ik om 1:00 uur nog niet klaar. En dan ben ik wel een nachtmens maar meestal alleen op de dagen dat ik erna niet hoef te werken. De PC blijft wel aan, dus ik kan jullie gewoon volgen.
Enne Essie: wel foto's maken van de traktaties hè (ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, maar wil het natuurlijk wel zien )
Ramoontje wat ziet het er leuk uit zeg! Joost is lekker verwend! Enne goed zo Rick dat je kan fietsen!!! Nou hier een lekkere dag gehad..Moest nog werken en dat was ook wel weer gezellig. Morgen 2 keer op kraamvisite. 1 Keer bij een vriendin en ook bij mijn zus (ben vandaag tante geworden van een neefje). Ben vandaag al wezen koekeloeren maar was maar heel kort dus morgen nog even uitgebreid met Indi en manlief erbij
Ik ben vanmorgen om 10 uur tante geworden. Ze had al vanaf een uur of 7 10 cm ontsluiting maar geen persweeen Dus een zware bevalling.. Enne succes met de traktaties maken. Volgens mij word het allemaal heel mooi (en lekker).
Oei, daar is al een deel van het antwoord...............dat klinkt dan idd als een zware bevalling. Heeft ze het wel op eigen kracht kunnen doen? (misschien wel letterlijk)
Ja hij heeft wel wat last van zijn hoofdje omdat ie met de pomp is gehaald. Hij had ook wel een beetje een puntig hoofdje (maar niet zo erg). Het was een poepie hoor. Mijn zus was heel erg moe maar dat is begrijpelijk. Ze heeft hard moeten werken geloof ik. Plus dat mijn zus al gauw in paniek raakt als iets niet helemaal gaat zoals het moet en dan werkt alles natuurlijk ook tegen. Dus volgens mij was ze aardig in paniek vanacht
Nou ze heeft een ruggenprik gekregen en dat vond ze wel fijn. Maar ja, ze heeft 1 uur lopen persen (dus zonder persweeen) en dat was natuurlijk heel zwaar. Toen hebben ze ingeknipt en met de pomp de baby gehaald...
Dat klinkt niet fijn nee . En wat zal het manneke een hoofdpijn hebben Nu maar hopen dat je zus in alle rust kan bijkomen! (maarre: nou weet ik nog niet hoe hij heet )
Ik las al zoiets ja...... Naar hoor als je op eigen kracht moet persen en frustrerend lijkt 't me, als het dan niet lukt.
Haha had er over heen gelezen! Maarre je hebt pb. (vind het toch wel een beetje privé om zoiets neer te zetten. Je weet niet wie het allemaal leest natuurlijk )
Ja lijkt me best wel raar hoor Ik had best wel heftige persweeen dus Indi was er dan ook wel met een half uur. (ik ging zelfs nog te snel vond de gyn. DIe riep : ''Hooo hooo, niet zo snel!!!! '' . Ik dacht alleen maar ''Deruit en wel nu!'' )
Ach en als ik dan zo'n ukkie zie wil ik zelf nog wel een ukkie hoor. Maar goed, we zijn nu eerst bezig om een ander huis te vinden dus daar werken we aan
Ik ben bij Rick ook een uur bezig geweest met persen, en Joost was er met goed 2 persweeën (dus ong. 4 minuten).
Ja, gingen allebei eigenlijk zonder problemen slapen. Rick heeft afgelopen nacht zelfs doorgeslapen....had zich zo druk gemaakt gister op de hondenclub , werd pas vanochtend om 7.26 uur wakker.