Hier hetzelfde... Vooral toen we in dat huisje zaten afgelopen weekend, man!!!! Brullen als ie iets niet mocht...
O meiden, hoe is het hier? We hebben vannacht regen gehad dat wil je niet weten. Gelukkig is het de hele dag alweer mooi dus ik ga gauw terug. Tot snel.
Wacht maar tot ze puber zijn... Helaas klopt het gezgde wel: Kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen....
Wat heb je toch een wereldvreemde mensen op de wereld he... Sjonge jonge, gaan ze je boos aankijken Kneuzen... Als ze dat al niet snappen kom je wel onder een hele platte steen vandaan gekropen...
Yaron is er erg makkelijk in. Als ik op de laptop zit gaat ie op zijn laptop Hij zeurt er in elk geval nooit over...
Mijn oma is ook iets van 84 Die doet ook nog alles. Zit in het gemeentebestuur, bridged, zit op msn, gaat vaak naar amsterdam (woont in Enschede) naar bijeenkomsten over de oorlog, zit op forums en heeft bovendien geweldige humor Ik hoop ook zo oud te worden als haar hoor...
Pfff, lekkere timing idd... Arme Joost. Hoop dat ie zich helemaal goed voelde, maar dat zal ik zo nog wel lezen