Zo meiden ik ga er vandoor. Morgen een lange en feestelijke dag. Misschien kom ik nog online morgen, misschien niet. Trusten allemaal.
Er is er een jarig hoera, hoeraaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Lieve Merel, Gefelilciteerd met je allereerste verjaardag!!!! Dat je maar een grote en gelukkige meid mag worden!!! Heel veel plezier vandaag met papa en mama en de andere verjaarsvisite! Lieve Essie en Bas, Gefeliciteerd met jullie grote, kleine meid. Een hele fijne dag vandaag samen!!!
Lieve Merel. Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag kleine meid! Geniet ervan samen met je papa en mama. Ik hoop dat je veel cadeautjes mag krijgen! Dikke kus en knuffel van Esmée Lieve Ester en Bas. Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie grote meid! Maak er een leuke dag van! Liefs Wendie
Zo, een goedemorgen! Hier een HEERLIJKE nacht gehad.. Esmée sliep gisteravond rond 8 uur. Christian en ik hebben lekker filmpje gekeken gisteravond zonder gestoord te worden.. Vanmorgen om kwart over 7 werd mevrouw wakker! Heerlijk! Ze zit nu lekker achter me te spelen in het campingbedje...