Bekijk bijlage 5209 Merel, gefeliciteerd!!! Alweer 1 jaar!!!! Ook Bas & Essie gefeliciteerd, have a nice day...
Lieve Merel, Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag en wij wensen je een hele fijne dag samen met papa en mama!
Essie, wat een onwijs leuke traktaties heb je gemaakt en wat heb je daar een werk aan gehad! Zag er toppie uit!
Gisteravond heeft Joost het erg bont gemaakt bij de oppas (m'n buuf), toen wij weg waren. Maar ja hij is dan ook echt niet in orde . Hij moppert en huilt de hele tijd. Wat er uit zijn neusje komt is gewoon groen........en ik vraag me sterk af of hij niet ook last heeft van zijn oortjes . Hij sliep toen we weggingen en werd luidkeels krijsend wakker. Buuf heeft 'm maar opgehaald en mee naar beneden genomen....na een poosje liet ie zich gelukkig wel weer in bed leggen! Ik hoop maar dat ie gauw weer beter wordt..... Heb 'm net zijn vormenstoof gegeven en die vindt hij gelukkig wel erg leuk om mee te spelen....hij is er al bijna een half uur heel lief in de box mee aan 't spelen.
Nog ff gauw voordat ik naar m'n werk ga m'n hart even luchten bij jullie hoor.... Ben net naar een van de buurvrouwen geweest om nog even terug te komen op het gedoe van gisteravond met dat over onze tuin heen naar elkaar roepen en praten en dat ik de kindjes erop aangesproken had.....Pfffffffff....... heavy hoor, want ze vond het eigenlijk allemaal maar onzin en stom van mij dat ik het vervelend vond enzo. Ze was ook gewoon boos, terwijl ik het echt heel normaal en netjes gezegd heb gisteren. Ze zei dat we nou eenmaal geen privacy hebben hier in deze huizen en dat je dat moet accepteren. Nou daar ben ik het dus echt niet mee eens!!! Maar goed, heb het allemaal nog eenkeer uitgelegd en gezegd dat het absoluut niet persoonlijk is en dat ik altijd goede buren aan ze gehad heb en dat graag zo wil houden en dat ik de buurkindjes ook nog steeds lief vind en niet boos ben, maar gewoon ook wat privacy in onze tuin wil en hoopte dat zij er ook wat op zouden letten en de kinderen erop aan wilden spreken. Ze viel toen ik net binnen was gewoon eerst bijna uit tegen mij en zei dat ze absoluut geen schutting wil (oh nee hoor dat doe ik echt niet, dan voel ik me zo opgesloten) en dat we niet zo negatief moeten doen en gewoon mee moeten kletsen en niet snapte dat we zo moeilijk deden. Vind dit zoooooooooooooooooooo moeilijk want ik vind het altijd al moeilijk om voor mezelf op te komen en nou heb ik het een keer gedaan en word er dus zo gereageerd. Maar goed, heb gezegd dat ik vond dat ik het toch moest kunnen zeggen en dat wij misschien gewoon meer behoefte hebben aan privacy dan zij en dat het voor hen ook moeilijk te begrijpen is omdat zij aan beide kanten geen kinderen (mees doet dit natuurlijk nog niet) hebben die dit doen, maar dat wij het dus wel vervelend vinden. Wat moet ik hier nou mee???????? HOe zouden jullie er verder mee omgaan.
Pfff.. moeilijk hoor... Misschien dat jullie eens met zn viertjes om tafel kunnen? Of met alle drie de buren, dus met zn zessen? En dan gewoon zeggen wat je dwarszit...
Ja, dat heb ik dus net gedaan maar dan gewoon samen met de buurvrouw, maar op een of andere manier snapt ze het gewoon niet. Ja, weet wel waarom omdat zij aan de ene kant mensen zonder kinderen hebben wonen en van onze kant uit ook nooit gegluur of geroep hebben dus zij zitten relatief wel gewoon vrij. Kan wel huilen weetje, vind het zo vervelend dat ze het gewoon niet snappen. Manlief heeft het er helemaal mee gehad, die wil zelfs al gaan verhuizen of toch een schutting neerzetten en dan maar geen goede band met de buren zegt hij, maar ik vind het juist wel heel belangrijk om goede contacten te hebben.