Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Super van Rick. En ook niet geheel onbelangrijk: geen kapotte billen meer!!!!!

2. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Dan kun jij tegen haar zeggen dat jij niet wil dat er zo geschreeuwd wordt onderling en dat de buurkinderen elke keer bij jullie in de tuin willen.

En haar voor de keuze stellen:
    OF ze voedt haar kinderen fatsoenlijk op (andere verwoording gebruiken :p )
    OF er komt iets van een schutting.

Aan haar de keuze, jij hoeft je niet aan te passen aan haar hoor!

3. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ramoontje!
    Wat goed van Rick zeg :D

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mayron heeft een beginnersset gehad van mijn vader en hij vind het onwijs leuk...

5. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Hier is Wessel al sinds zondag van slag....
    Afgelopen twee nachten is hij weer wakker geworden. Overdag nauwlijks willen slapen maar wel moe zijn.
    En soms niks willen ;)

6. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ik denk echt dat het een sprongetje is hoor want ik vind het wel heel toevallig dat én Esmée én Joost én Mees én Wessel ineens niet zo in hun hummetje zijn en meer huilen en onrustiger/ongeduldiger zijn dan anders;)

7. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland

Ze zitten ook niet ín onze tuin hoor, maar staan dus steeds aan het hekje. Ik zal anders eens kijken of ik nog een foto van de tuin heb straks thuis dan kan je zien hoe onze tuin eruit ziet.

Jullie hebben ook helemaal gelijk hoor, maar dit zijn allemaal oplossingen die uiteindelijk resulteren in een verslechterde band met mijn buren en dat wil ik graag proberen te voorkomen, alhoewel ik bang ben dat het alleen voorkomen kan worden als manlief en ik ons totaal schikken naar anderen en geen baas over onze eigen tuin meer zijn en daar pas ik natuurlijk voor.

8. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Dat bedoelde ik ook, dat ze steeds bij het hekje staan.

Wat je als tweede zegt kun je natuurlijk ook netjes tegen de buren zeggen he?
    Je kunt best zeggen dat het jullie tuin is en dat jullie graag wat privacy willen en dat dit nu niet het geval is en dat je het niet netjes vind dat jij je moet aanpassen in je eigen tuin. Dat jouw buuv het anders ziet is haar probleem, jij voelt het zo dus is het zo.

Maar goed, wij hebben hetzelfde probleem hoor maar dan met de buurman, alleen hebben wij nog niks gezegd en gaan binnenkort (willen we al een hele tijd doen :p ) gewoon een soort van klimplant neerzetten.

9. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    ja, wij hadden dat afgelopen maandag willen gaan doen maar toen zei iedereen tegen ons dat we dat toch eerst even aan de buren moesten zeggen en niet zo ineens konden doen.
    Maar achteraf hadden wij het ook beter maar gewoon kunnen doen en dan maar horen hoe de reacties zijn.

Wat kunnen buren toch irritant zijn he?! Ben soms echt wel jaloers op bijvoorbeeld Ramoon of LK met van die mooie grote, tuinen!!!!

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

leuke foto''s samen met julian zeg

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

wow goed verwend

reminds me

nog van harte met je 1e verjaardag
    zo te zien was het een goede dag

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

mika ook nog gefeliciteerd met je 1e verjaardag

ivy ook nog gefeliciteerd met je verjaardag
    hoop dat jullie een mooie dag gehad hebben uiteraard samen met papa en mama en andere familie

merel van harte met je eerste verjaardag ook voor jou en papa en mama een hele fijne dag vandaag

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

lekker!!!!!!!!!!!!

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

is mooi geworden zeg

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

is ook lekker verwend

leuke foto''s hoor

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

goed zo rick!!!

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    hihihi

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    go rick go rick go rick!!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    je mag toch zelf beslissen wat je in je eigen tuin neerzet....dan kan je we tegen haar zeggen van jouw tuinstel staat me niet aan..haal maar weg!
    wat een stom mens zeg

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou nu word ik eigenlijk wel nieuwsgierig ;)

Share This Page