Ja, jeetje, zie gewoon in je banner dat het nog maar 80 dagen duurt voordat je uitgerekend bent!!!!!!!!!!!!! Wat gaat de tijd toch ongelooflijk snel! 80 dagen, dat is echt zo om!! Heb je wel tijd om er echt bewust mee bezig te zijn nu je ook druk met Esmée bent? Wat dat betreft lijkt het me toch weer heel anders dan een eerste zwangerschap of is dat niet zo?
Hier ook 1 hoor. Die wil 10x liever een fles warme melk dan brood of warm eten. Gisteravond ook, ik had snel een broodje voor haar gemaakt met knakworst, wat ze heel lekker vind, maar ze heeft er NIKS van gehad.. Alles ging uit de mond. Denk toch een megasprongetje ofzo en dan hebben ze afgesproken om het samen te doen dus...
Ja, wel fijn inderdaad, want was echt enorm teleurgesteld na de reactie van de andere buurvrouw van gisteren.
De tijd gaat echt een stuk sneller, maar ik probeer sowieso 1 of 2 keer per dag echt contact met haar te krijgen. Vind het heerlijk, die bewegingen enz. Ben ook erg blij dat ik niet zo'n megabuik heb als toen met Esmée.. Kan nog komen natuurlijk, maar bij Esmée was ik toch echt dikker en zwaarder...
Lijkt me ook zo spannend wat voor'n meisje dit gaat worden! Ik bedoel, hoe ziet ze eruit? Lijkt ze op Esmée? Wat heeft ze voor'n karaktertje? Zo spannend en leuk allemaal!! Is Christian er ook al echt mee bezig? Want voor hem is het natuurlijk allemaal nog wat minder tastbaar.
goedemiddag! ramoontje wat goed van rick zeg, de eerste keer zonder luier op pad!! beterschap voor joost! miss sil super dat genaro kan lopen! mirrem fijn dat het zo een beetje opgelost is.. bloem balen zeg dat wessel ineens weer s'nachts wakker word! verder weet ik het niet meer.. isabella zit hier denk ik ook in een sprong, vertoond wel een beetje het zelfde gedrag. ook langer wakker en vaak huilen als iets niet mag.. (en dan heel aanstellerig) het zal er wel bij horen..
Merel, 1 dag te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Ik gebruik nog wel opvolgmelk voor Mayron, maar dat is ook omdat, als er hier een pak melk in de koelkast staat, hij zo leeg is
Heb nog een leuk filmpje van Joost in zijn nieuwe loop-/schommelauto! Kon alleen het filmpje niet draaien, dus moeten jullie je beeldscherm maar effe draaien . View My Video
's Nachts gelukkig niet , misschien was "draakje" een beter woord geweest voor hoe ik 't bedoelde....
aaaah leuk! ja daar kun je echt de hele dag naar kijken! Gtje kan zich ook lang vermaken met een leeg billendoekjes zakje, lkkr kraken en dan gooit hij het weg en dan pakt hij het weer. maar nu is favoriet dingen aan mama en papa geven en weer terug krijgen en dat de hele dag lang en met al het speelgoed pfff haha en zijn sesamstraat kegels zijn leuk, dan roep ik waar is Elmo?! en dan gata hij tussen zijn speelgoed zoeken en dan komt hij terug met Elmo haha
Zou ik ook nog kunnen proberen, misschien dat ie het nu wel eet (heb 2 jongens die niet van pap houden )........... Boterham net ging -zij het met de nodige afleiding- wel goed en halvewege de ochtend heeft ie ook een liga gegeten.... Mischien neemt ie me wel ontzettend in de z**k en ligt ie zich nu boven een breuk te lachen.... :x
pfff, net boven geweest om Ivy weer ff neer te leggen en ze staat alweer te springen in dr bed voor ik zit en trekt de gordijnen open om naar buiten te kijken. Hoop toch wel dat ze gaat slapen zeg, anders komt ze doodmoe bij de gastouder aan straks.
Dan blijf je een klein beetje mobieler en da's wel fijn als je al een kleintje hebt rondscharrelen....dat weet ik nog wel van toen ik zwanger was van Joost (was uiteindelijk dik 10 kg lichter dan met de zws van Rick)...