hey meiden heb niet bijgelzen want nikita heft ons de hele nacht wakker gehouden. ze begon om half 2 te huilen en om 2 uur besloot ik om haar uit bed te halen en heeft me helemaal onder gespuugd. dus om half 3 stonden nikita en ik onder de douche. om half 5 nadat ze 8 rompers onder gespuugd had is ze bij ons in de armen in slaap gevallen. ook heeft ze de hele dag al 38.5/ 38.8, ook huilt ze eigenlijk continu en hangt ze steeds in onze armen. nu vroeg ik me af. kan braken bij tandjes horen of is t eerder griep of erger? de dokter wilt ons niet zien omdat ze geen 39 graden of hoger heeft. voel me zo machteloos.weet gewoon niet wat te doen. sorry voor t ego bericht maar moet t ff kwijt
Hey, dan had je ongeveer dezelfde nacht als ons alleen dan is hier niet gebraakt en begon het om elf uur en is hij doorgegaan tot 5 uur vanochtend Moest ook nog werken vandaag dus denk dat ik om negen uur in mijn bedje lig. Braken kan van de tandjes komen, Julian heeft het ook gehad voor zijn boventanden er door kwamen. Gewoon even goed in de gaten houden dat ze wel wat binnen houd natuurlijk.
Heb net getest, gisteren ook en toen was er niks en net was er gewoon een streep!!!!!!!!!!!!!! Ben zo blij!!!! Moet maandag pas ongi worden dus ben nog wel voorzichtig blij dus ga zaterdag nog een keer testen en maandag ook nog een keer!
ik voel me heel l*llig dat ik het vergeten ben terwijl je het vorige week nog verteld hebt.. in ieders geval super dat het goed gegaan is!
als je je echt zorgen maakt gewoon zeggen dat ze 39.0 heeft (scheelt maar 0,2) ik ken het braken niet van isabella als ze tandjes krijgt.
ow ja misschien ook wel handig om erbij te vertellen, ik heb zondag een innestelingsbloeding gehad vandaar dat ik nu dus echt niet kon wachten met testen hahaha