in zulke gevallen is het een geluk dat we geen hond hebben had wel verwacht dat ze veel op de grond zou gooien dus had al een extra broodje gemaakt maar viel mee
nou heb een foto maar is dus een stuk onduidelijker dan in het echt, als je het op de foto al ziet hahaha
net zijn de aardbeien ( voor de vocht gegeven) en alle melk die ze binnen had eruit gegooid. kon weer douchen en romper nummer 2 ligt weer in de machine en de HP wilt niks doen. kan wel janken zeg. ze ligt nu in bed. was in de douche in jeroens armen in slaap gevallen zo moe dat ze is. ze is dus ook zo slap als een vaat doek want ze heeft niet eens de kracht meer om te kruipen en te lopen. vind t t zo sneu voor der dat ik t graag had overgenomen van haar
Hoi hoi! Hoe is het hier? Ingrid gefeliciteerd!!!!! Ik zie ook een streep hoor! Hier alles wel goed hoor..ben ontzettend moe. Ga zo lekker douchen en dan naar bed! Indi ligt ook al lekker te slapen...Die wandelt weer de hele woonkamer hier door. Ze was 2 keer op haar gezicht gevallen (echt recht naar voren viel ze) en toen durfde ze niet meer..Alleen maar 2 of 3 stapjes en nu stapt ze weer heel goed!!! Ze gaat zelfs zo van zit naar staan (dus zonder behulp van de tafel of bank) en dan blijft ze of een hele tijd staan of ze stapt er op los.. Goed hoor..mijn kleine meissie word nu echt groot. Ik moet maar weer nieuwe schoenen gaan kopen. Vond het nog niet zo nodig maar nu toch wel..
Nou ik ga der weer vandoor..Ff het speelgoed hier op ruimen (echt overal ligt speelgoed haha) en lekker douchen. Weltrusten voor straks!
Opnieuw de HAP bellen en dan de boel desnoods even aandikken! Als ze echt niks binnenhoudt is niet goed hoor, zelfs niet voor 1 dag!
goedenavond!! justin is ook ziek aan het worden. Gister en vandaag ook gespuugd weet niet wat het is want hij heeft geen koorts. moet wel veel hoesten.ik denk dat ik maar even een neus en keelwatje afneem en even ga testen bij mij op het lab. weet ik zeker dat geen mexicaanse griep is
Wat een luxe eigenlijk dat je dat kan doen . Vervelend voor het manneke! Maar als hij veel moet hoesten, heeft hij waarschijnlijk ook veel last van slijm en door het slijm en het hoesten kan hij ook weer gaan spugen.