Sterkte.. Arme Justin.. Ook al ziekig.. sorry, moest wel ff lachen, zag je al gaan met je koelbox, met daarin de watjes
nou het mag eigenlijk niet hoor! als mijn baas het hoort dan mag ik op het matje komen denk ik!! maar ja hij doet het zelf ook als hij snotverkouden is!! ff kijken of hij een rhino virusje heeft!! dus ach, kan mij het schelen!! ik denk dat dat het ook is maar toch. was wel na het eten van fruit, en vandaag had hij het hele bedje op het kdv ondergespuugt
ach er zijn zoveel dingen die niet mogen toch? en als je baas al het 'verkeerde' voorbeeld geeft vind ik dat je het ook gewoon kunt doen (en als ik in een lab zou werken zou ik het ook niet kunnen weerstaan)
hahaha nou das het mooie dat hoeft niet!! gaat in speciaal medium in een heel mooi buisje en dan mag dat zo op kamertemp vervoerd worden!!
dat is wel handig! En als het (wat ik natuurlijk niet hoop dúh) mexicaanse griep zou zijn? Dan kan je naar de dokter, en zeg je "kijk hier heb ik de lab uitslagen" wat zou die man dan raar kijken zeg
daarom!! ga het ook gewoon doen. alleen jammer dat ze me niet gebeld hebben van het kdv, anders had ik het meteen mee kunnen nemen. nu gaat er weer een weekend overheen
Jah.. Maar misschien dat het zondag (of eerder natuurlijk) wel een stuk beter gaat, dan is het misschien niet meer nodig..
Denk ik ook wel Hopelijk gaat het snel beter met hem, en is het allemaal niet nodig, al klinkt het wel heel cool Toen je zwanger was? heb je het toen ook in het lab getest?
Ik ga ook afsluiten en naar mijn bedje toe, hoop op een betere nacht dan afgelopen nacht. Ook al is het dan al snel beter maar goed! Slaap lekker allemaal!