we hebben ze nu aan de lijn en mogen er over een uur langs komen . ze huilt nu ook zonder tranen en heeft geen luiers meer(plas) ze heeft ook nog niet gepoept vandaag dus t gaat echt niet lekker. ik hou jullie op de hoogte
nou en toen waren we weer thuis met nikita gelukkig ze was nog niet zover uitgedroogd dat t gevaarlijk werd voor haar en nu hebben we domperion zetpillen gehad tegen de misselijkheid. hopelijk wilt ze dan weer wat drinken en hopelijk houdt ze t dan ook werkelijk binnen. we moeten haar om de 2 uur water geven van een lepeltje om zo ervoor te zorgen dat t met kleine hoeveelheden haar maagje binnen komt zonder dat t meteen aan de slag hoeft te gaan komt goed hoop ik
Hier een goede nacht gehad! Denk dat Julian zo moe was van gisternacht dat hij ook niks anders kon dan gewoon slapen. Hoop wel dat die tandjes snel door komen want dit is ook niks voor hem.
hier ook een goede nacht gehad. mika heeft geslapen tot kwart over 8 en toen heb ik hem wakker gemaakt, anders lag ie waarschijnlijk nu nog in bed . Mika over een uur naar mijn schoonouders brengen en daarna met een vriendin naar een bruidsmode zaak, ze gaat volgend jaar trouwen en wilde alvast wat ideeen op doen en vroeg of ik niet met haar mee wilde. Tuurlijk wil ik mee, zeg ik geen nee tegen!
Goed van je dat je volgehouden hebt! Ik hoop dat Nikita nu snel opknapt mbv die zetpillen! Sterkte voor jullie en een dikke knuff voor je meisje!
Lieve Mees, Van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag knul! Hopelijk heb je een fijne dag vandaag, samen met papa en mama en natuurlijk met een heleboel kadootjes!
Zo, goedemorgen.. Kom rond 10 over 9 mn bed pas uitgerold! Esmée sliep gister rond kwart over 9, omdat we hadden gezwommen en rond half 7 vanochtend was ze wakker. Fles erin en weer naar bed en ik hoor haar NET. Dus die heeft ook heerlijk geslapen..
Goedemorgen Irritant hoor, ik kom niet meer bij het laatst gelezen bericht uit Is er nog iets gebeurt? Hier een goede nacht weer gehad gelukkig. Dit keer werd hij rond 12 uur nog wakker en na die fles sliep hij tot 8.30 uur vanmorgen
Lieve Mees, Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag kleine vent! Ik hoop dat je een hele leuke dag zult hebben samen met je papa en je mama! Liefs Wendie en Esmée
Hey. Wel lekker die nacht dus! Nikita is gister met papa en mama nog bij hap geweest. Ze is nog niet zo erg uitgedroogd dat ze opgenomen moest worden, maar ze moeten haar om de 2 uur sowieso met een lepeltje water geven. En ze hebben zetpillen gekregen. Jeetje, wessel is alweer 13 maand!
Zo, heb een fiets gekocht (nou ja, besteld via internet ) voor Rick voor zijn verjaardag... Deze is het geworden: Alpina Yabber boys 16" rood met zilver 4+ Kinderfietsshop.nl
Ze hield echt helemaal niks binnen, plaste ook niet meer, en huilde hartverscheurend . Hopelijk dat ze nu mbv de zetpillen wat opknapt!
Susanne goed van je dat je nog een keer gebeld hebt hoor!! Hoop dat de zetpillen gaan helpen en dat ze weer wat binnen kan houden... Hier een lekkere nacht gehad! Indi werd wakker om 7 uur maar ze was echt strontchagarijnig dus ze ligt nu weer op bed..En volgens mij slaapt ze Vandaag gaan we naar ''de parade''. Is een festival hier in de stad met theater, dans, muziek, film en beeldende kunst. KOmen ook bekende nederlanders (volgens manlief) dus lijkt me wel leuk om te gaan. Voor kinderen is er ook van alles te doen dus Indi gaat lekker mee op stap Ik heb de kortingscodes van de zitzak binnen voor Indi. Nou kan ik hem dus eindelijk bestellen. Maaarrr je kan er ook iets op laten zetten. Maar wat moet ik nou op een zitzak voor text zetten?? Haar naam ofzo??? Iemand ideeen? ong 20 tekens...
Oh op de site hebben ze wel voorbeelden bijvoorbeeld: Hangout van Indi Lekker loungen Hier zit ik! Gereserveerd! Bezet! Hmmm moeilijk...