Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
  3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    #191743 ingrid130, Jul 24, 2009
    Last edited: Jul 24, 2009
    Leuke zitzak en ook een leuke kleur, ik zou gewoon haar naam erop zetten en de rest staat op de volgende pagina hahaha

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    #191744 ingrid130, Jul 24, 2009
    Leuke zitzak en ook een leuke kleur, ik zou gewoon haar naam erop zetten denk ik maar ja hangout van .... is ook wel weer leuk. Sorry... he hier heeft ie wel de hele zin neergezet... vreemd!

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    #191745 ingrid130, Jul 24, 2009
  6. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    hey meiden

hier een redelijke nacht gehad. ben echt zelf helemaal gesloopt en kan gewoon een gat in de dag slapen.:(
    we hebben voor t slapen niks meer aan nikita gegeven omdat we niet wilde dat ze weer de boel onder zou spugen dus zijn vanmorgen om 8 uur begonnen met vocht geven. ze had toen iets van 50 cc water uit een flesje gedroken en gaf gelukkig maar 1 mondje terug in totaal. net heeft ze een flesje melk op. ze vloog bij wijze van spreken op papa af omdat ze toch wel honger had:D daar ben ik ook zeker blij om alleen kwam er na de melk weer een hoop terug. gelukkig niet alles want ze heeft toch 150 cc op waarvan miss 50 cc terug de romper en de grond op gegaan is:( we houden stug vol en hopelijk komt t goed met nikita.

7. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    arme Nikita! Ik hoop dat je snel weer opknapt meis!! Dikke knuf!!

Ingrid ik zag een streep hoor gefeliciteerd mijn duimen draaien! Wordt je dan ook een maart mama of net niet??

Las ik het nou goed dat Ling ook zwanger was??

Indi goed zo lekker lopen!!!!Zijn er al meer lopers bij??

xx nina

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dank je wel!! Word een begin april mama;)

9. Iets van: Hier lounged Indi ofzo?
    Of alleen Indi..

10. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    nou weer ff een update van hier uit.

nikita huilt nog steeds erg veel wat natuurlijk niet vreemd is. ze heeft net weer een flesje melk op van 90 cc water met 3 scheppen poeder. tot nu toe zit dat er nog steeds in. ze slaapt heeeeel veel op t moment maar ik denk dat ze gewoon de ziekte uit haar lijfje eruit aan t slapen is ofzo. ze heeft nog steeds goeie verhoging. net was dat 38.7. al met al kijkt ze wel wat beterder uit haar oogjes maar is ze nog steeds een zoutzak van lamlendigheid, als t kon had ik t echt over genomen van haar. ze slaapt nu op een strandlaken in haar bedje omdat we aan de laatste set beddengoed begonnen zijn. de andere liggen in de was omdat t onder gespuugd is, korom wel iets verbetering en nu maar hopen dat dat zo ook blijft gaan.

tot later weer

11. zielig is dat he, als ze ziek zijn... mooi dat er wel iets verbetering inzit..

12. Zo, hier een leuke ochtend samen met Esmée gehad.. Esmée sliep dus tot ong. 20 over 9, half 10.. Daarna lekker met haar naar beneden gegaan. Heeft ze eerst ff klein flesje met melk gehad en een koekje, en daarna tot kwart voor 11 lekker in de box gespeeld. Toen heb ik haar maar lekker laten kruipen en ben met haar op de grond gaan spelen. Rond kwart voor 12 een papfles. 180 melk en aangevuld met pap. Die is bijna helemaal opgegaan en nu ligt ze lekker in bedje.. Vanmiddag spelen op de bruiloft.. Christian is lekker op tijd thuis, dus heb lekker de tijd om me klaar te maken.
    Reden trouwens dat Esmée papfles heeft gehad: brood was op en had geen zin in fietsen :D

13. jeetje, morgen alweer 29 weken zwanger.. waar blijft de tijd? ik geniet er toch heel erg van, maar het gaat zooooo hard!
    wat ik wel apart vind, is dat ik niet weet of het de laatste is, of niet.. Dus ik geniet er wel extra van, wetende dat dit de laatste keer kan zijn, maar ik geloof dat Christian er wel 3 of meer wil.. Ik moet eerst zelf maar eens kijken hoe het bevalt straks...

14. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hey, Ramoon, bedankt!! Namens Mees!! Zal morgen pas weer online zijn in verband met alle dingen vandaag!

Mees vond de slingers vanochtend erg leuk en was vooral weg van de ballonnen! Die vond hij nog leuker dan de cadeautjes zelf (trike en xylofoon). Hoop dat het straks nog even droog is want dan kan hij nog even op de trike naar buiten. Hebben hem er nu binnen op gezet en hij vond het helemaal geweldig!:)

15. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Dank je wel!!!!! :D

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje zeg! :$:( Da's even schrikken! Hoe kwam dat zo ineens dan?? Hoop dat ze gauw opknapt!!

Lieve Nikita, heel veel beterschap, wordt maar gauw weer beter.

Lieve Susanne en Jeroen, sterkte!! Niks zo naar als wanneer je kindje ziek is :(

17. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
  18. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ach goss, arm meisje. HOop echt dat ze gauw opknapt!!!!!

19. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Dank je wel namens Mees!;):D

Share This Page