Een hele fijne dag morgen!! Mees van harte gefelicteerd!! veel kadootjes krijgen en lekker taart eten!!
vandaag speelde ik de altfluit. die speel ik zondag ook, met weer 2 solo's. heb bij de zwangerschap van esmée meegespeeld in de kerk tot 39+4 weken, nu ong. tot 35 weken, anders word het te gek. En: Esmée slaapt gewoon nog steeds!
Zo, nu ben ik er, en is iedereen weg? Esméetje slaapt dus nog steeds lekker. Ik hoop dat het door de pap komt die ze heeft gehad vanavond...
fijn dat het goed gaat met esmée!! kwebbels, ik zou ook zoiets kunnen zeggen en dennis net zo als zoiets zou gebeuren. Tis gewoon van de schrik, zoals je mannetje ook al zei. Dennis zegt als ik me stoot of iets lomps doe: doe dan ook rustig!!! oooooeeehhh daar kan ik dan zo pissig over worden!! slaat nergens op want hij bedoelt het goed maar toch! Hij legt nu ook vaker dingen uit. ik vond dat hij altijd zo bot deed, maar nu zegt hij erbij dat hij dat niet bot bedoeld of op een andere manier bedoeld dan dat ik dat zie (als hij mijn verwarde gezicht ziet!!) dus dat gaat gelukkig steeds beter!! soms begrijpen we elkaar gewoon verkeerd. ik denk dat dat bij ons gewoon speelt. Maar dat terzijde!!
dank je ling haha kreeg al gelijk spuitende oksels hahahaha. maar nou heb ik een neefje van 6 weken is het voor hem nu heel gevaarlijk, aangezien de incubatietijd al verstreken is en we er niks meer aan kunnen doen?
nicky, je hebt zelf waterpokken gehad neem ik aan? dan is er geen reden tot paniek!! Dit geldt voor alle zwangeren en waterpokken in de omgeving!! zal zo het berichtje even plaatsen als er behoefte aan is.
nou ik zou hem als ik hun wass (de ouders) wel goed in de gaten houden. de incubatiie tijd is 15-21 dagen geloof ik. Ik zit zelf ook met Justin. die heeft dus bij kennissen geslapen 2,5 week geleden en dat jochie heeft nu ook waterpokken sinds een week, dus dat justin ze gaat krijgen is groot. zeker omdat hij al een tijdje erg jeuk heeft op lijfje en hoofd en oren trekken enzo. Ik denk dat je er niks meer aan kan doen sorry dat je ongerust was!!