op het moment was het vast heel leuk.. maar je hebt gelijk, ik vat de grap nog niet helemaal enig is hier ook wel veel gebruikt hoor!
bijlezen wil me vandaag niet lukken, kheb de hele dag een jengelend kind, ik d8 dat ik al bij het 3 mnd groeisprongetje was geweest, maar hij heeft m nu denk ik, veel honger niet kunnen slapen hangen en jengelen. nu slaapt hij volgens mij eindelijk!
Gezien ik vanmorgen omstreeks 4:30 uur hier het rijk alleen had vertelde ik dat ik mss wel een Anno Niem Momentje zou nemen.... Vond het van mezelf zo'n creabea uitspraak dat ik hem in de woordenlijst wilde toevoegen... "Anno Niem Moment" = In je eentje een hele pagina volschrijven
jaja, ik huppel al de hele dag dat heb ik gelezen! dat was een senninha-tje.. alles terug lezen, ook de onzin dingen.
Nou ladies ik ga weer, kep een ZWAAR irritante VENT die continue mijn aandacht wil en ik eigenlijk geen zin heb om die te geven want....ik wil ff een "Zen moment" want ik heb gewoon ff iets voor mezelf wil doen pfffffffffffffffff maar goed ik geef hem die aandacht wel want anders schiet ik straks uit me slof van irritatie