Aan de ene kant lijkt het me wel prettig als je zelf het hartje kunt horen, maar aan de andere kant: als je niks kunt vinden...............
En toch is het heel anders dat wanneer je je kindje "echt" ziet na de geboorte of via een scherm via de 3d/4d echo. Er blijft nog genoeg over om te zien na de geboorte.
Hoe gezellig ik het ook vind, ik vrees dat ik naar bed ga. Wat de afgelopen dagen niet eerder is gebeurd, is vandaag het geval: ik ben al moe voor 1:00 uur.
Ik zal trouwens even door mijn agenda kijken morgen om te kijken hoe wij de komende maanden zitten qua planning. Of wilde je niet meer deze zomer afspreken?
Het is best een heel groot wonder ja. Nog net geen wereldwonder, maar ik zou zowat de Gelderlander bellen .
hahaha.... dan mag hij dus ook al die tijd niet in de babykamer komen want ik wil het geslacht echt wel weten. Misschien kan Bas hem wel overtuigen als we hebben afgesproken
Ah hebben jullie ook zo'n lopende agenda? Handig hoor. Wij hebben er ook eentje, maar die weet dat er komende tijd wel wat dingen zijn, dus die kijkt liever morgen even in de vaste agenda. En dan zoek ik wel even contact via de site, een PB, je hyves of de gewone email.
nou onze vaste agenda is nog van 2008 en de kalender word alleen in het begin van het jaar goed gebruikt. Gelukkig onthoud mijn lopende agenda alles heel goed en gebruikt volgens mij ook nog zijn mobiele agenda Ik zie vanzelf een berichtje ergens voorbij komen!
Ja dan wordt het lastig. Maar Merel zag er in elk geval wel anders uit op de echo als in het echt. Maar ze had wel "trekjes" van de echo. En inderdaad misschien dat Bas hem kan overtuigen.
Is goed hoor. Ik neem aan dat het om zaterdagen en zondagen gaat? Misschien is een zaterdag nog het makkelijkst gezien de afstand en de werkweek die weer op maandag begint!?
hahaha volgens mij ook ja, weet niet meer hoelaat kwebbels zei dat ze ging slapen maar das volgens mij ook alweer een tijdje geleden. Net zoals vroeger