Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    het was een snelle vandaag, ben er weer vandoor

doei!

2. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje zeg Susanne, wat vervelend en wat sneu voor Nikita. Heb zo even geen idee wat je eraan kan doen maar zat wel te denken dat het misschien wel komt doordat haar keel rauw is van het vele overgeven en dan drinken wat meer pijn doet.

Zou anders toch vandaag al de HAP bellen hoor. En gewoon hen om advies vragen, daar zitten ze per slot van rekening voor!

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Die Rick, die gaat echt hard in 1 x!!! Wordt echt dus al een grote jongen!!! Hij was vast ook helemaal trots op zichzelf.

Mees zit ook duidelijk in de sprong hoor, wilde ook niet gaan slapen en de afgelopen nachten zijn weer drama als vanouds helaas. Nu is hij er ook nog eens hartstikke verkouden en aan het hoesten bij. Pfff, zal vannacht ook wel weer een drama worden....

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hey Ingrid, leuke banner!!!!!!!!!!!!!!

5. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Misschien omdat eten of fruithapjes dikker zijn dan gewoon drinken dat dat makkelijker door de keel glijdt en ze daar minder last van heeft??

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hier wordt de melk opgewarmd! (koud wil meneer niet)

En je bent helemaal niet lastig! Hoe kom je daar nou bij? Sommige dingen wil je gewoon effe feedback op, da's heel normaal hoor (zelfs als je al meer kindjes hebt ;)).

7. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    ja vaag he. ik kijk t gewoon vandaag aan en als ze morgen nog niet drinkt bel ik gewoon de dokter. zit ik totaal niet mee al lijkt t wel alsof ik een abbonement heb bij die kerel haha:D zit er bijna elke week wel een keertje. dan voor mezelf en dan weer voor nikita.

8. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Denk niet dat het de waterpokken zijn, die begonnen hier heel anders, veel meer echt puntjes en van Nikita zijn meer vlekjes. Dan eerder misschien 5e of 6e ziekte? Maar ik zou als ik jullie was gewoon morgenochtend meteen even de HA bellen en er langsgaan.

Moet er trouwens nu ook weer van tussen, Mees houdt niet op met hoesten. Is al een halfuur onafgebroken aan het 'blaffen'. Wordt een lange nacht ben ik bang, voor hem en voor ons (met name voor mij :()

9. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    gewoon ff uitproberen. nikita zal t allebei wel lusten omdat ze sowieso niet moeilijk is met eten over t algemeen. daarom vraag ik me nu zoveel dingen af.

10. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ik geloof dat ik gelezen had hier dat de meesten het wel even opwarmen dat zou ik persoonlijk ook doen omdat je dat met de flessen nu ook doet. Anders is het ook zo koud in haar maagje.

11. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    komt goed. jij heel veel sterkte met je kleine zeehond

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Jammer dan, daar betaal je je premie voor hoor! ;)
    En met kinderen kun je nu eenmaal beter het zekere voor het onzekere nemen, bij je zelf kun je soms wat langer aankijken, maar die kleintjes kunnen gewoon nog niks aangeven! En zelfs al ze dan wel kunnen praten is dat nog heel moeilijk hoor (als ik aan Rick -als die wat mankeert, of ik denk dat hij wat mankeert- vraag of zijn grote teen pijn doet, zegt ie ja, als ik vraag of zijn oor pijn doet, zegt ie ook ja! ;):p)

13. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ach ja, die man moet ook z'n geld verdienen ;):p. Niet schuldig om voelen en ook niet jezelf lastig vinden omdat je dingen hier vraagt hoor! Want dat doet iedereen, daar zijn we voor toch?!!!

14. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    hihii, dank je. Ben net naar hem toegegaan, heb hem even rechtop laten hoesten en toen terug gelegd. Nu is het even rustig maar ik ga zo zelf ook maar naar bed want na de afgelopen 2 nachten amper slaap ben ik behoorlijk brak. En ik denk dat het vannacht niet veel beter gaat worden en morgen om 06.00 uur gaat de wekker weer....

Jij heel veel beterschap voor Nikita en een dikke knuffel voor jouzelf!!:)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Lekker zelf idd op tijd gaan slapen dan....alle uurtjes die je pakt zijn meegenomen. ;)

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Oh, het hoesten begint weer....

En ik ben zelf ook snipverkouden. Leuk he, verjaardagen?!

Nou meiden tot horens morgen en een hele fijne avond en nacht!! En Susanne nogmaals beterschap voor Nikita!!

17. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland

haha lekker duidelijk dus. ik ga voor die vlekken gewoon heen en dan vraag ik meteen hoe t komt dat nikita niet wilt drinken. kan hij ff kijken in haar mondje of keeltje

18. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland

ik voel me al gauw heel lastig, hihi:) en die man moet inderdaad ook zijn centjes verdienen

19. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland

hopelijk is t hoesten snel minder, is ook al zo zielig om te zien he.
    en slaap lekker voor zover mogelijk knuf voor beide

20. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland

dank je wel meis

Share This Page