knap hoor zou het ook wel durven, maar was niet op tijd hier voor de discussie! heb wel eens bij de tempers een experiment met woorden gedaan wat wel en niet kon
Veraatje nog niet terug? (Morgen moet ik weer alle pagina's doorscrollen om de vraag / het probleem te ontdekken en is mijn hulp waarschijnlijk al niet meer nodig....)
het probleem was of ze nu Marin moest voeden of niet omdat ze geen zin had om dan om 12 uur ook eruit te moeten voor een voeding...
Ooh zo n bibberspiraal...Ik dacht iets anders wat bibbert (tja jullie hadden het over geslachtsdelen etc dus jullie kunnen het mij niet kwalijk nemen dat ik even dacht dat het zo n bibberspiraal was! )
Nee hoor, ze had een probleempje met PSP.......naast 't dilemma over het al dan niet wakker maken van Marin.....
Hahaha Silla, ik ben geboren en getogen in CHARLOIS heb er 27 jaartjes gewoond hahaha grappig om te lezen!! En het klopt helemaal, 'wij' spreken dat uit als Sjaarloos Trouwerij was zeker in 'De Olifant' ....? Maarre, Rotturrrrdammerssss hebben ook een rrrollende rrrrrrrrrrrr