Heb tegen Pat ook gezegd dat ze er niet meer in komen als ze onverwachts weer op de stoep staan....dan komt het net effe niet uit
Ja, vind dat met 2 maten meten alleen zo oneerlijk en echt mega irritant. Als ik soms half zo tegen hem zou doen als hij wel eens tegen mij doet met chagarijnen, nou dan zou meneer echt wel boos worden, maar op een of andere manier is het als hij zo doet altijd minder erg vind hij. Zucht............:x Maar goed, hoop dat hij van de week weer een keer het licht gaat zien ofzo want vind eigenlijk dat we nu wel een beetje 'langs elkaar heenleven' de afgelopen avonden...
En anders zal ie wel zeggen dat ie nog klein is. Ach, hij gaat toch logeren en dan planten we dat ding effe ergens anders....dat weet hij echt niet meer als ie weer terug komt .
Heb je je misschien vergist bij invoeren van de data? Ik weet het ook niet, maar 1 jaar-1 week- en 5 dagen is toch echt geen 53 weken en 6 dagen....... Of ik ben echt kippig geworden....
Ja, doe ik ook, vandaag lekker op de bank gehangen met kopjes slappe thee en vanmiddag had ik nog even wat aan het fotoboek van Mees gedaan. En af en toe een keer rennen naar de wc
doe het alleen als ze doorzeuren hoor.. na heeft u even tijd en ik zeg al nee, dat ze dan toch met een verhaal komen.. ik heb dat gezeur niet en isabella vind het heel intressant