Blijkbaar kan dat heel leuk zijn. Wij waren een paar weken terug bij mijn ouders op bezoek op Center Parcs. Ze zaten op een woonboot en naast hun zaten 3 jongens die een boot hadden gehuurd alleen maar om te vissen. Ze deden ook bijna nooit iets anders en de hengels laten 24 uur per dag in het water.
en dan zit je gewoon in een park met genoeg faciliteiten.. en dan ga je vissen.. ieder z'n eigen natuurlijk..
Esther ik snap je PB niet helemaal. Wat is het verschil tussen degene die ik nu heb en degene die je nu stuurt?
Ramoontje ik ben er al uit! Die van mij klopte wel, hd alleen bij die van Esiie bij de weken en dagen Sem zijn geboorteatum ingevuld..
Dan zal ik wel kippig zijn of niet kunnen tellen ....maar 1 jaar, 1 week en 5 dagen is toch wat anders dan 53 weken en 6 dagen.....
Nu ik er over nadenk...........een jaar heeft natuurlijk meer dagen dan 52 weken...........ik denk dat je banner dan toch wel klopt Esther! 8)
De bovenste telt van zijn 1e jaar dat was donderdags.. En die andere vanaf zijn geboorte en dat was op woensdag.. Snap je het nog?
Ja ik snap 'm, ik was inmiddels ook al achter het verschil, alleen jouw redenatie is weer anders dan de mijne
Meisjes, ook ik ga er vandoor. Douchen en dan lekker slapen (en nadenken over wat er allemaal moet gebeuren als we idd heel snel uit ons huis moeten *zucht*). Fijne avond nog, slaap lekker allemaal en tot morgen!
ongeveer hetzelfde als hier dus, ze zeggen 6x9 maar dat is volgens mij niet zo heel precies genomen en we hebben inderdaad ook 3 etages. Huis is uit 2004 dus de isolatie is goed en wij zijn niet zo van die stokers. In de winter staat de verwarming op 19 en dan hebben we het echt warm in huis, vinden wij dan.