goeie.. heb geen idee wat de oppervlaktes zijn. kijk alleen in verhouding tot andere huizen. hebben zowiezo maar twee verdiepingen
Toch kijk ik er nog vreem tegenaan. Als ze 1 jaar en week oud is, moet ze dan niet 53 weken zijn? Of ben ik nou gewoon dom .
Ja ik dacht net ook dat het niet klopte, maar nu ik er beter over nadenk, klopt het wel: Merel is op een maandag geboren, dus elke maandag gaat de teller omhoog. Gisteren was het maandag, dus was ze 53 weken en die ene dag is van vandaag. En haar verjaardag schuift natuurlijk echt jaar een dag op, vandaar dat dit niet gelijk loopt. Heb ik gelijk?
Als we weg gaan of slapen staat het op 16. Kan echt niet slapen met de verwarming aan en Julian is net zoals Roeland, die heeft het altijd warm.
19 graden in de winter? Nee dat is toch een beetje koud. Wij hebben een schuifpui en daar komt toch best wat tocht doorheen in de winter. Echter wij hebben ook zonnecollectoren op het dak liggen die bij zonnig weer het water verwarmen, dus op dat gebied zouden we minder kosten moeten maken.
Dan zouden jullie daardoor inderdad meoten besparen. Als de verwarming hier op 19 staat is het echt warm hoor. Vooral als het winterzonnetje er ook nog bij is. Weet ook niet hoe het kan maar ben er wel erg blij mee. Ons oude huis betaalden we gewoon 210 aan gas
Zo zeg ik ben eindelijk bij. Jeetje omdat er maar geschreven werd, kwam ik echt niet bij. Maar het is gelukt! Ramoontje gefeliciteerd trouwens nog met je nieuwe woning en trusten ook nog. Ook nog trusten voor Mirrem en beterschap.
een hele kleine daar kunnen we onze kerstspullen en kerstboom kwijt en dan houd het op, wonen wel erg veel spinnen geloof ik.. dus heb er nog nooit gekeken
Nee wij slapen ook niet met de verwarming aan. Zelfs altijd met het raam open. Ook als het extreem vriest.