Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Oke, nou volgens mij hebben we altijd wel wijn zowel rood als wit in huis en sap hebben we ook altijd in huis en eigenlijk cola light ook wel hahah

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    en neem aan dat Merel gewoon aan de diksap, melk en dat soort dingen gaat...

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Inderdaad, maar melk nemen we ook wel wat dingetjes mee hoor voor haar.

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje ik probeer tegen een leuk prijsje een reisje naar Tenerife te boeken in september omdat we dan 5 jaar getrouwd zijn. Leuke reisjes zat, maar leuke prijsjes daarintegen......................

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    is goed. We hebben sowieso alles wel genoeg in huis voor Julian dus dan is er altijd wel wat voor haar!

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja reisjes zijn er altijd wel genoeg alleen horen daar dan inderderdaad minder leuke prijskaartjes bij.

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Heb ook een heel leuk hotel gevonden, de prijs daarvan is erg mooi, alleen als je dan een vlucht erbij wilt: € 450,- p.p. :$ .

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    pffff.... das niet eens leuk meer :$

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ingrid ik ga er weer vandoor. Als ik me morgen niet weer wil verslapen, moet ik echt naar bed.
    Trusten en allicht tot morgen.

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Slaap lekker!!!

11. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Pfff mannen;) ..En ik moet eerlijk bekennen dat ik heeeeeeeel blij ben dat hier geen spelcomputer staat hoor. :D Ook voor mezelf anders word ik daar ook verslaafd aan en vind het forum genoeg :D

12. kwebbels

Ja inderdaad!!

13. kwebbels

Hahaha oepsssss :D Dat soort dingen heeft Indi nog niet gedaan. Wel vind ze de prullenbak erg leuk en wilt er vaak dingen uit halen...Bleghh:(

14. kwebbels

Begrijpelijk hoor meis!! ;) Dan zit er maar een ding op: Lekker op het forum hangen ;)

15. kwebbels

Oh ff lekker bijtanken dan maar :)

16. kwebbels

Ja gelijk heb je hoor. Het is een kleine moeite om even van te voren te laten weten dat ze langs willen komen.;)

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, precies, vanochtend ging het helaas al niet veel beter:( Weet niet wat hij heeft hoor:x

18. kwebbels

Ja hier soms ook wel eens hoor. En daar ben ik dan net zo schuldig aan. Soms dan ben ik wel 4 avonden in de week weg omdat ik dan met vriendinnen bij klets. Aangezien ik dat nooit vaak doe vind manlief dat verder ook geen probleem. Maar na een aantal avonden heb ik wel zoiets van ''oke nu lekker thuis blijven en samen bankhangen etc''. En dan komt het ook vaak voor dat manlief ook naar vrienden gaat om slap te ouwehoeren. En als ik dan een paar avonden weg ben geweest ga ik niet tegen hem zeggen dat hij niet mag natuurlijk.:p Dus soms dan zien we elkaar een week niet ofzo 's avonds..Maar na die week dan hebben we weer genoeg bijgekletst met vrienden en zijn we weer een aantal weken thuis 's avonds :D Maar goed dat is in overleg.

Bij jouw is het niet in overleg en dan kan ik begrijpen dat je er van baalt. En al helemaal dat ie zo chagarijnig is! :x Ik zou het toch even met hem erover hebben om nog meer irritaties te voorkomen. ;)

19. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, probeerde ik dus vanochtend te doen, maar dat is niet helemaal goed gegaan. Meneer heeft boos opgehangen en nu zit ik hier met een klootgevoel.:x:(

20. kwebbels

Pff lekker makkelijk is dat zeg :( Ik zou gewoon even wachten totdat hij thuis komt en hem even wat minder aandacht geven(gewoon lekker forummen enzo en met Mees bezig zijn:D) . Als die chagarijnig wil zijn dan moet ie dat maar lekker in zijn eentje doen :(

Deel Deze Pagina