Oke, nou volgens mij hebben we altijd wel wijn zowel rood als wit in huis en sap hebben we ook altijd in huis en eigenlijk cola light ook wel hahah
Jeetje ik probeer tegen een leuk prijsje een reisje naar Tenerife te boeken in september omdat we dan 5 jaar getrouwd zijn. Leuke reisjes zat, maar leuke prijsjes daarintegen......................
is goed. We hebben sowieso alles wel genoeg in huis voor Julian dus dan is er altijd wel wat voor haar!
Ja reisjes zijn er altijd wel genoeg alleen horen daar dan inderderdaad minder leuke prijskaartjes bij.
Heb ook een heel leuk hotel gevonden, de prijs daarvan is erg mooi, alleen als je dan een vlucht erbij wilt: 450,- p.p. .
Ingrid ik ga er weer vandoor. Als ik me morgen niet weer wil verslapen, moet ik echt naar bed. Trusten en allicht tot morgen.
Pfff mannen ..En ik moet eerlijk bekennen dat ik heeeeeeeel blij ben dat hier geen spelcomputer staat hoor. Ook voor mezelf anders word ik daar ook verslaafd aan en vind het forum genoeg
Hahaha oepsssss Dat soort dingen heeft Indi nog niet gedaan. Wel vind ze de prullenbak erg leuk en wilt er vaak dingen uit halen...Bleghh
Ja gelijk heb je hoor. Het is een kleine moeite om even van te voren te laten weten dat ze langs willen komen.
Ja hier soms ook wel eens hoor. En daar ben ik dan net zo schuldig aan. Soms dan ben ik wel 4 avonden in de week weg omdat ik dan met vriendinnen bij klets. Aangezien ik dat nooit vaak doe vind manlief dat verder ook geen probleem. Maar na een aantal avonden heb ik wel zoiets van ''oke nu lekker thuis blijven en samen bankhangen etc''. En dan komt het ook vaak voor dat manlief ook naar vrienden gaat om slap te ouwehoeren. En als ik dan een paar avonden weg ben geweest ga ik niet tegen hem zeggen dat hij niet mag natuurlijk. Dus soms dan zien we elkaar een week niet ofzo 's avonds..Maar na die week dan hebben we weer genoeg bijgekletst met vrienden en zijn we weer een aantal weken thuis 's avonds Maar goed dat is in overleg. Bij jouw is het niet in overleg en dan kan ik begrijpen dat je er van baalt. En al helemaal dat ie zo chagarijnig is! :x Ik zou het toch even met hem erover hebben om nog meer irritaties te voorkomen.
Ja, probeerde ik dus vanochtend te doen, maar dat is niet helemaal goed gegaan. Meneer heeft boos opgehangen en nu zit ik hier met een klootgevoel.:x
Pff lekker makkelijk is dat zeg Ik zou gewoon even wachten totdat hij thuis komt en hem even wat minder aandacht geven(gewoon lekker forummen enzo en met Mees bezig zijn) . Als die chagarijnig wil zijn dan moet ie dat maar lekker in zijn eentje doen