Hey Ling, leuk je weer ff te horen! Wat goed zeg dat Justin is gaan staan! Wel jammer dat je dat dan net hebt moeten missen! Wie was er wel bij dan? Of zag je hem gewoon in 1 x staan in de box? Heb je trouwens geen loopauto voor justin? Dan hoef jij niet elke keer met hem te lopen en blijft je rug je iets meer bespaard
Tja, denk het ook, maar ja...... leuk is anders. Snap gewoon niet dat hij niet in de gaten heeft dat het met chagarijnig doen niet beter maar alleen maar slechter wordt?!!
hmmm is er alweer eentje wakker hier. na een uurtje... het slapen gaat zo goed de laatste tijd. vaak 1,5 uur tot 2 uur. ben echt zo blij mee. Alleen erg jammer dat het zo slecht gaat op het kdv. Miss dat hij nu wakker is omdat hij in zijn sprong zit en tanden krijgt 9volgens mij). heb ff speentje gegeven en is nu weer stil....nog maar ff laten liggen....
Ahhh, wel lief hoor. Maak me er dan helemaal een voorstelling van, vooral van het 'Zjoos' vind ik zoooo schetig!!!!
Mannen snappen dat niet.....hier eentje die continu klaagt dat ie het zo warm heeft enzo....en dan zeg ik "daar wordt het niet beter van hoor, als je dat steeds zegt en bovendien: ik heb het ook warm" Is maar een voorbeeldje hoor
Sow, da's ook mooi klote zeg!! Een geluk, jullie kunnen het nog op de andere partij verhalen en dat kunnen wij helaas niet. Zou ook niet terecht geweest zijn als hij boos op jou zou zijn, want jij kon er niets aan doen. Maar ja, vertel mij over die wisselvallige mannen, rem zou maar ook zo boos kunnen worden als hij in de bui is waar hij nu in is
oma was er bij. ik was aan het werk ja hij heeft zo'n loopkarretje maar ja dat vind hij niet leuk genoeg!! aan de hand vind hij geweldig maar dan wel waar HIJ heen wilt hoor!! eigen willetje heeft meneertje al!! pffff dat wordt nog wat straks! hmmm hij is toch wakker...ligt te brabbelen...nou hij blijft mooi nog ff liggen!!
Heeft Justin thuis een knuffel in bed? En krijgt hij die mee naar het KDV???? Mees heeft namelijk wel een vaste knuffel in bed en die gaf ik eerst nooit mee naar het KDV, omdat ik dacht dat hij er niet zo aan gehecht was. Maar sinds ik er een paar xtra heb gekocht en er nu dus wel een meegeef naar het KDV gaat het slapen daar echt stukken beter!! Een wereld van verschil!!
Meiden, ik ga effe Rick zijn tasje inpakken. Opa en oma staan als het goed is zo voor de deur. Zal mij benieuwen of ie mee gaat.....hij gaat niet op 'kantie' zegt hij.....hij wil wel met opa mee maar niet blijven slapen zegt ie dan... Nou ja we zien wel, als ie niet wil, dan niet.
Hihihi, een heeeeeeeeeeeeel goed voorbeeld. Manlief hier begint altijd te mopperen als Mees 's nachts aan het spoken is dat hij zo moe is en opmerkingen van 'daar gaan we weer'. Dan zeg ik dus ook altijd 'niemand vind dit leuk hoor, ook Mees niet en ik ben ook moe en vind het ook niet leuk, maar je verandert er toch niets aan'. Wat is dat toch in mannen dat ze zich dat gewoon niet realiseren?
Hihihi, Mees is ook echt een eigenwijs ventje, krijgen we vast ook wel wat mee te stellen. Zouden ze het van hun vaders hebben Mees en Justin?!