Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ik ga trouwens ff naar beneden even wat te drinken voor mezelf maken.....

2. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Oh neeeeeeeeeee, daar heb je hem weer de playstation, hihihihi, praat me er niet van ;):D

Maaruh, als hij nog thuiswoont kan hij zich inderdaad lekker door jullie moeder laten verwennen dus dat komt dan helemaal goed!

3. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

absoluut, ik vergeet andere dingen ook wel eens;) en isabella was ook een cadeautje dus waren er niet eens op ingesteld, maar zou echt niet meer zonder haar kunnen!!

en heb al een paar rollen behang op voorraad ;)

4. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    ik hoor nog zo heel af en toe wat gemopper maar ze ligt bijna te slapen.. als ik dan weer naar boven ga begint het meestal weer van voren af aan..

5. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

wij hebben er hier gelukkig geen ;) gaat jos maar mooi naar m'n broertje als die wil spelen:p;)

6. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ow ja, was ze een spontane verrassing :D

7. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Benauwd volgens Bas wel en regen, zou best kunnen het is nogal bewolkt.

8. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja heb het vandaag even gevraagd. Kan wel extra werken maar ze kunnen (nog niet) vaste dagen geven. Ze gaan even overleggen en kijken hoe of wat. Voorlopig kan ik de woensdag overdag werken waar ik al heel blij mee ben :D

9. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Vandaag bij Merel ophalen op het KDV deed ze zoiets lief. Ik deed zo eens kus geluid in de lucht, zo van kom eens hier, krijg je een kus van me. Vervolgens komt ze met haar mondje naar mijn gezicht toe en plaats haar mondje op mijn lippen. Haar mondje was wel open, maar het gebaar was zo lief. Dat deed ze dus 3x. Op zich niet zo vreemd, want ze doet dat wel vaker bij mij, maar vervolgens deed ze het ook 3x bij de leidster die haar op dat moment vast had. Zoooooo lief.

10. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    dat is in ieders geval al 1 dag!!

11. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    dat is inderdaad erg lief!! heeft ze het in ieders geval erg naar d'r zin daar!!

12. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Naar haar zin hebben is nog zacht uitgedrukt denk ik.

13. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, precies, is hier ook zo hoor, dan denken ze 'he, gezellig, mama komt er weer aan, nog even extra m'n best doen om aandacht te trekken, misschien mag ik er dan wel weer gezellig uit' ;) Moet zeggen dat Mees dat eigenlijk alleen 's nachts en 's ochtends heel vroeg heeft, maar niet als ik hem 's avonds naar bed breng. Dan gaat hij over het algemeen redelijk rustig slapen.

Nou, had de laatste regel nog niet afgetypt of Mees zat te jammeren in zijn bedje. Logisch want hij had weer gepoept en was weer doorgelekt. Heb hem ff lekker verschoond en alles schoon aangedaan en bedje verschoond en hoop dat hij nu weer lekker gaat slapen

14. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ah dat is een begin.

15. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ah, das alvast heel fijn inderdaad en nu hopen dat ze een andere vaste dag kunnen inroosteren zodat jij er rekening mee kan houden met het KDV voor Indi!

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ahhh, da's inderdaad wel heeel schetig!!! Zo doet MEes ook steeds iets heel liefs. Als ik met hem langs de vijver fiets en zeg 'Mees, wat doen de eendjes?" dan doet MEes 'kakkakak'. LIef he?!!!

17. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Nou hartstikke fijn dat het zo'n fijn adres voor haar is! Echt wel super belangrijk! Wat dat betreft ben ik zoooo blij dat het met Mees op het KDV nu ook helemaal super gaat. Is zo'n zorg minder dan als je weet dat ze het er fijn hebben!!

18. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ga ff naar het tartaartje dat ik voor Mees aan het koken ben.....

19. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Da's ook heel lief ja.

20. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    isabella doet het alleen s'avonds.. als die eenmaal slaapt word ze bijna nooit meer wakker tot de volgende dag.

heb je dan misschien een te kleine maat luiers?? hoop dat mees zo ook weer lekker gaat slapen!

Share This Page