nou ik vind het ook al een hele goede stap in de richting!! maar ik wil zelf ook pas over een jaartje of 2. Ik vind het nu zo leuk met justin. ben bang dat ik dan te veel van hem ga missen
Zo 'zegt' Joost nu papa (of baba) en heel soms iets wat op "opa" lijkt maar dan met een "o" ipv "oooooooo" zeg maar (dus met een stomme o)
de eerste foto's duurde ook enorm lang en dat meisje zei doodleuk tegen justin: joehoe!! even hier kijken!!! hahahaha wat een doos!! uiteindelijk heeft een ander meisje het gedaan maar het was toch niet goed genoeg. de tweede foto stond ik met 5 minuten weer buiten!! ervaring he!!
Nou nee hoor, want Mees zegt ook nog niet bewust mama of papa hoe hard we er ook mee oefenen. HIj begint nu meer klanken na te bootsen dus bijvoorbeeld boe (koetje boeee) of kakkak (kwak kwak). En trouwens, elk kindje doet alles op zijn eigen tempo. Komt vanzelf over een jaar kunnen ze vast allemaal precies hetzelfde!!!
In ieder geval tot vrijdag en als het goed gaat tot zaterdag (zaterdagavond moeten opa en oma weg ) en dan komt ie zaterdagmiddag weer thuis! Oh over zaterdag gesproken: de mensen die mogelijk ons huis willen huren komen zaterdagochtend nog een keer kijken, dan heeft 'meneer' ook wat meer tijd om eens door het huis te gaan (kan ik m'n huis wéér aan kant maken :x, nou ja, Rick is iig niet thuis dus heb wat meer m'n handen vrij )
Ja, kan ik me ook wel iets bij voorstellen. HOe oud ben je als ik vragen mag? Bij mij begint m'n leeftijd nu namelijk ook te tellen, anders had ik ook zoiets gehad van 'ach, zien we dan wel weer over een paar jaar'. Word namelijk in september alweer 33!!
Lief hoor! De dag dat dat hier gebeurt gaat mijn vader een gat in de lucht springen!!! Die is ook echt zo helemaal gek van 'zijn' Mees!
dat is ook wel zzo. maar als ik dan al die verhalen hier lees denk ik wel eens: gaat het wel goed hier? ik weet ook wel dat ieder kind zijn eigen tempo heeft maar als ik dan Indi zie, die al zelf eet en loopt en weet ik het allemaal. En al die tanden die hier al door zijn bij alle kindjes.... Vind ik het best jammer dat justin niet zo snel is... Dennis zegt ook al: je moet niet zo pushen....miss doe ik dat wel te veel niet bewust hoor!! Denk dat ik het maar moet laten rusten en hem lekker baby moet laten zijn...!!!
Nou hij is ook wel eens dwars en niet lief hoor. Maar het is en blijft toch mama's vriendje (en nu zegt ie dus steeds, "mama vientje, knuffetje" of "mama lievetje" en dan wil die knuffelen) Oh en iets nieuws, ik heet geen mama meer, maar mamake (hoe die daar nou weer bij komt )
Dat slomer zijn valt best mee hoor, Joost is ook niet zo'n vlotte! En eer ze bewust papa en mama gaan zeggen ben je echt al wel weer een tijdje verder .