ik moet ook nog steeds een kamer uitmesten.. zal ook wel allemaal dingen tegenkomen van hey ligt dat hier??
Als je de boerderij misschien tegen komt, roep dan ff , Echt niet normaal hoeveel rommel jor had verzamelt.. Speelgoed, wat stuk was, of niet meer gebruikt.. Enz enz enz..
Daar heb jij weer gelijk in! Zou het het liefste ook gewoon doen hoor, nog steeds absoluut niet persoonlijk maar gewoon omdat ik er steeds meer van overtuigd ben dat het ons zo veel meer privacy en rust in onze eigen tuin geeft. Maar goed, vanavond gaan we wel alvast iets halen voor aan de ene kant waar de buren wel goed reageerden en ons groot gelijk gaven als we er iets tussen zouden zetten.
Leuke dingen Dat jullie nog zoveel te vragen hadden.. (omdat ze de 3e is) Novalie had voor mijn idee alles al
je bent gelukkig over de 12 weken heen, niet dat dat alles zegt natuurlijk, maar toch! Spannend hoor..Straks je ukkie weer voelen enzo.. Word het al zichtbaar?
Fijn dat alles weer goed was!!!! En wat leuk weer om het hartje te horen!! Daarom zei ik gisteren al 'ff weer wat contact met de beeb'! Leuk hoor!