hier ook.. meestal eet ze alsof ze nooit eten krijgt en heel soms plukt ze alles weer uit haar mond en gooit het op de grond.. of geeft het terug aan mij
Vast wel, of had je hoge bloed druk? dan maakt warmte niet veel uit denk ik, zou misschien iets schelen? maar niet veel? Jah, heel anders Al zie ik zelf weinig verschil, tussen jor of nova s fotos..
Ik vond het vreselijk, heb er zelfs paracetmol voor genomen (en dat neem ik eigenlijk nooit..) Man.. T waren net keien.. Maar gelukkig viel het bij jou mee
Bloeddruk was gewoon normaal maar hou sowieso al vocht vast dus dan word dat natuurlijk alleen maar meer in combi met de warmte.
ff bevallen Dat is geen ramp (hoop ik) Van de eerste wee, tot jullie ukkie dr uit is, neem ik het over, eerste knuffel mag jij ook (dus de stuwing enz komen dr ook bij, de evt hechtingen neem ik ook nog wel voor lief )
ik ga weer verder met het schilderen van de hal. Heb bijna alles zwart wat zwart moet worden en daarna mag de rest weer mooi wit worden. Tot later!!!
Jah als je het zoizo vast houd.. Dan is warmte wel van belang denk ik, en april kán mooi zijn, maar vast niet snik heet
Stuwing had ik bij julian ook geen last van en ga deze keer meteen de fles geven, denk ik dus dat komt wel goed. Als jij de hechtingen neemt vind ik het helemaal goed!
Tot later, ik ga super noof uit bed halen, die hoor ik weer, dan boodschappen (denk ik) dus ook tot later!!
arme rihanna die springt dan voor het raam heen en weer.. Bah.. zie het al helemaal voor me Nee rummy, en yatzee, dat is toch beter Doei doei!
mijn idee!! doeiiiiii ik ga weer aan het werk kom me morgen nog wel eventjes melden en daarna niet meer