Hoi hoi! Hihi leuk om weer even herinneringen aan onze buiken op te halen Mirrem ben wel benieuwd naar je foto hoor Misschien in een pb? Hier begon ik met 60/65 kilo ongeveer(beetje schommelend daartussen) en op het einde woog ik 79/80 kilo. En nu weeg ik weer 62.. Maar ik was ook echt een vetkees hoor. Hield vocht vast en vooral een heel dik gezicht. Ook benen waren heel dik geworden...Maar goed je kan niet verwachten dat je er zonder kleerscheuren van af komt,. We zijn net even naar de kinderboerderij geweest en dat was leuk. Indi heeft zelf het hele park rondgelopen bijna.
Zo, net op vakantieveilingen een nachtje weg in een hotel gewonnen. Heerlijk ff in een superdeluxe hotelkamer met bad en eigen balkon... Inclusief gratis gebruik van binnenzwembad, sauna, whirlpools & Turks stoombad. En lekker met zn drietjes. Van zondag op maandag. Heerlijk...
je moet bieden op Online veilingen van vakanties, hotels, bungalows, beauty, stedentrips en lastminutes bij Vakantieveilingen.nl zo hebben wij dus voor 50 euro zo´n luxe kamer: individueel in te stellen airconditioning eigen balkon ruim gesorteerde minibar lcd-tv met internet en video on demand bureau kluisje wireless internet Nespresso koffie- en thee machine bad en douche 2.10m lange bedden En dan nog met gratis kinderbedje enz
Oh ben nu ook aan het kijken voor een leuke veiling. Is wel geinig. Wel moet je goed kijken of je niet weer verplicht ben tot iets. Bij 1 veiling in een heel mooi hotel was je bijvoorbeeld verplicht tot ontbijt en diner in het hotel...
En ik moest voor veel te hoge bloeddruk voor controle naar de gynaecoloog op het eind van mijn zwangerschap, wilde het ook niet weten, maar moest daar op de weegschaal en tja, toen was het een onaangename verrassing