hahaha over knal roze had mijn vader vandaag aan de tel en die lachte me gewoon uit.. had een foto cd gevonden van acht jaar terug en over hoe ik er toen wel niet uitzag, lekker dan (had knal roze haar)
Byron loopt zwaar achter merk ik wel Ik vind het al heel wat dat ik hem een turquase blouse heb laten kopen geblokt, maar wel vet! Staat hem echt goed, hij wil van nature alleen maar zwart...
afmetingen van een bedje van ikea en matrasje zijn wel anders hoor.. dus als je een bedje daar koopt, moet je er ook een matrasje en matrashoesje ophalen
He meiden, Hier nog knap beroerd. Zo verkouden dat mn hele hoofd en keel dicht zitten. Niet aangenaam. Maar goed, 1000 keer liever ik dan Ivy.
Da's waar, maar toen ik 't shirt binnenkreeg heb ik toch maar effe aan Pat gevraagd of hij het niet te 'zoet' vond. Het shirt staat Joost trouwens heel leuk
dat geloof ik graag isabella die kan dr ook wat van.. al is het niet tegen andere kindjes ze kan ook best boos op mij worden..
Pat heeft een roze en een paars overhemd. Draagt ie onder zijn trouwpak, daar zit een klein roze/paarse streepje in.... maar met een blauw overhemd eronder kan ook weer
mijn ouders hebben ook een ikea bedje en vind die matrasjes goed van daar, maar zal er rekening mee houden dank je!
draagt ie zn trouwpak dan zovaak? elke maand een feestje, 2 jaar en 2 maand getrouwd! jij je jurk weer aan streep vind ik ook wel mooi..
ik ga morgen naar mijn ouders dan kijk ik hoe ernstig het echt was.. en dan laat ik het misschien wel zien