Dan valt het vast wel wat mee Nou lekker dan.. Griepspuit werkt ook niet echt volgens mij.. mn schoonvader had er vorig jaar een, 2x ziek geweest.. Slaap lekker! Hopelijk voel je je morgen weer wat beter
had de huisarts al gebeld en werd min of meer afgepoeierd dat ze echt niet elk griepgeval gaan controleren. Lekker serieus word je dan genomen aangezien ik alleen maar wilde weten of ik evt geenkwaad kon voor Ivy of de patienten op mn werk
Denk het wel... En als je dan zegt, waarom heeft ze een trui aan? oww.. vanochtend was het koud.. Maar jah.. Beter wat te warm, dan dat ie dr een t shirt aan doet en het is min 10
dat is dan ook weer zo.. is trouwens echt mannenlogica.. kwam ook een keer thuis isabella in jurkje en was best koud.. ja maar vanochtend was het warm ja ze mag ook maar 1 keer per dag kleertjes aan..
Heeft een van jullie, wel eens een rubix cube opgelost? ik kom tot een vlak, en de rest BIJNA.. Vet irritant..
Vindt het vet moeilijk.. Want als ik een vlak goed heb, en de rijen eronder (tot de laatste) dan weet ik echt niet hoe ik de onderste rij, en de onderkant goed kan krijgen.. en dan gaat ie weer door de war..