rubiks cube? zon blokjes geval? een kubus met allemaal gekleurde vlakjes.. die je weer goed moet krijgen..
oohw zo'n ding.. nee nooit opgelost een wonder dat zo'n ding nog nooit door het raam is gevlogen bij ons
Als kind heb ik een keer alle stikkertjes er afgepeuterd (en der weer opgeplakt.. helaas lieten ze wel los..) Oww en een keer hem uit elkaar getrokken, toen wilde hij niet meer inelkaar.. Maar het raam nog net niet
Hij vermaakt zich mét zijn broer ook goed, alleen is broerlief dan minder blij met het resultaat Maar dat zal bij jou niet anders zijn....toch? En anders wil ik graag weten hoe je dat doet Hoe krijg jij toch Sam steeds zo leuk en van dichtbij op de foto? Als ik zo ver inzoom is de foto onscherp, als ik dichterbij ga zitten wil Joost de camera steeds pakken
Daarna zijn er nog van dat soort dignen geweest. Ik weet dat ik eens een 'matje' heb gehad van 6 of 8 vlakken met cirkels erop....en als je 'm goed 'uitgevouwen' kreeg vormden de cirkels de olympische ringen enzo... hoe heette dat ook alweer?