Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Veel plezier op vakantie alvast! liesje!

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Yeah! De kubus is klaar :D:D

3. Liesje, alvast fijne vakantie!

4. Goed gedaan Anno!

5. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ah, oke, iets om te onthouden dus!

6. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ahhh, hihi, die denkt steeds 'ik mis iets of iemand, maar wie is het nou ook alweer, nou ja, wel lekker nu alle aandacht van mama voor mij alleen' ;):D

7. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Mees was van de week grieperig maar gelukkig alweer beter! Ja, het is volgens mij inderdaad spinnentijd, het is warm en vochtig, dus....
    Was er voorheen ook heel bang voor maar sinds een jaar of 2 ineens niet meer! Niet dat ik ze nou met blote handen durf te pakken, maar ik durf ze nu wel gewoon in een glaasje te vangen en dan buiten te zetten;):p

8. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Nou, ik denk dat je dan wel kan zeggen dat hij loopt hoor!!!! Goed hoor! Mees kruipt nu helemaal niet meer :$ is echt de hele dag aan het lopen en wilde gisteren zelfs al gaan rennen :$. Maar probeer hem daar nog maar niet te veel in te stimuleren want denk dat zijn beentjes harder gaan dan hij bij kan houden en op valpartijen zitten we nu natuurlijk niet te wachten ;). Net in de bruna heb ik hem trouwens wel een stukje zelf in de winkel laten lopen, maar na een paar meter heb ik hem maar opgepakt, want hij wilde natuurlijk alles in de winkel pakken:D

9. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ook namens ons!!!!:):):)

10. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Als ik je niet meer hier 'spreek' dan alvast een hele fijne vakantie!!!! Veel plezier en geniet ervan!

11. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Thumbs up!!:D

12. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Dice, Van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!!!

Bloem, vroeg op dus! En ik denk dat je id wel kan zeggen dat Wessel loopt hoor!! Sem probeert het ook steds meer!! Van de week moest ik zo lachen, Hij stond los, en dacht daar wil ik hen.. Hij liep dus zo drie vier stapjes en had toen door dat hij het zelf deed en viel haha.. Da koppie erbij was helemaal geweldig!!

KK, wat fijn dat jullie en Esmée lekker hebben geslapen! Knap je van op he!!

Anno, wat goed van je!! Nu maar weer doorelkaar en wer opnieuw!

Sann, Beterschap!!!

Straks werken blehg!! Moet van 14:45 tot 23:15.. Echt zo niet leuk!! En dan morgennacht en zondagnacht.. Maar ben daarna wel 9!!! dagen vrij!!!

Verder weet ik het even niet meer..

13. Oh, wel ff heerlijk, 9 dagen vrij! Gaan jullie nog iets doen Esther?

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En niet zo heel duur ;). Tafel is ook in het rond verkrijgbaar en er zijn ook nog krukjes van (en een hele slaapkamer als je interesse hebt ;)).

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hahaha, ja vast ;)

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Zo laat de kijkers maar komen morgen :p. Het hele huis is van boven tot onder gezogen, dweilen is gebeurd, het is zo goed als opgeruimd en de voortuin heb ik net ook maar onderhanden genomen (met als gevolg da'k nu helemaal onder de uitslag zit op mijn armen en benen, stomme kl*te distels)........de hele voortuin zat onder de klaver, dat krijg je dus echt bijna niet weg (zucht), nou ja heb 't zo goed en zo kwaad als 't ging maar gedaan en de boel is weer geschoffeld. Kortom: nu heb ik geen zin meer. :p

Alle boodschappen zijn ook vast gedaan.....hihihi, Joost is meegeweest en heeft voor het eerst in een winkelwagentje gezeten....tja met 2 kleintjes is dat toch echt lastig hoor, ze blijven óf bij papa (als ik weekendboodschappen ga doen) of ze zitten in de kinderwagen. Dus het was er nog niet eerder van gekomen. Nou hij vond het geweldig...en hij heeft natuurlijk een blokje kaas gegeten bij de kaasafdeling en een plakje worst bij de slager. :D
    Nu is er alleen nog strijkwas, maar daar heb ik nu geen zin meer in. ;)

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    nou dames...ik neem afscheid van jullie voor de komende minimaal 2 weken. ik heb 3 weken vakantie waarvan ik 2 weken wegga...

tot later dames!!

doeiiiii

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0

hele fijne vakantie! Doei doei.

19. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Dice van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag en een fijne dag met papa en mama!!!

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    goed bezig geweest dus! Hopelijk worden de kijkers kopers ;)

Share This Page