Vroeg laatst advies over een wandelwagen, heb uiteindelijk een MacLaren gekocht via marktplaats voor 75 euro. Ziet er nog helemaal goed uit en bij de prenatal staat ie nog voor 220, goeie koop dus... Bekijk bijlage 7039
ik heb er ook echt een grote hekel aan, jos moet ze ook echt weghalen voor het slapen anders slaap ik niet..
Nope, 1x verhuizen! Alles inpakken en dan opslaan.....kleding en speelgoed mee naar ons 'tussenhuis' (een groot chalet op een camping ) daarna spullen vanuit de opslag naar ons nieuwe huis
zo, ik was er weer.. ben vanmiddag ff de stad in geweest met madam, maar ze was beetje chagrijnig.. heb nog wel nieuwe kleertjes bij de hema gekocht. leuk t-shirtje en broekje en ook nog sokjes en daar nog leuke, goedkope schoentjes meegenomen. wil morgen nog ff kijken of ze nog wat beter te pas is...
Is niet gezellig winkelen hè, als ze een beetje chagrijnig zijn...... Nou ja, morgen idd maar een herkansing . Wat voor schoentjes heb je nog gekocht?
dan is winkelen echt drama! hema heeft erg leuke kleertje vind ik!! hoop voor je dat ze morgen beter te pas is.. word het toch gezelliger van
Zo, heb me nog effe uitgesloofd............heb ook de was nog maar even weggestreken na het eten.....en nu....nu ben ik moe.
Tja, dat zal wel. Je bent de hele dag al druk bezig.. Tot wanneer blijft Rick logeren? Esmée slaapt alweer vanaf kwart over 7 en nog niet weer gehoord.. Heerlijk...
Huis is weer spik en span voor de kijkers morgen! Rick blijft tot morgenmiddag bij opa en oma....in de loop van de middag komt ie weer naar huis! Fijn hè, als ze zo lekker slapen! Misschien is d'r sprongetje wel over.