Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nee heb het verschoven naar morgen :p Had toch mijn rooster nog niet ingeleverd en alles dus ik heb er maar even Vrijdag van gemaak, had vandaag geen zin hoor...

2. monkeylove

Lekker blijven zitten ;)

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Dan pas? Ik had me al verheugd op de taart :( :) Dat betekent wel dat je taart minstens 3 keer zo groot moet zijn he :p

4. monkeylove

Nee ik mag kut zeggen schijnbaar :)

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nee, ik ben er ook nog!

6. monkeylove

Haha 2 zielen 1 gedachte ;)

7. kwebbels

Gezelliee :)

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Tja, het lijkt mij heel moeilijk om een kat weg te doen (was dit de kat die toen van het balkon is gevallen?). Ik zou het nog een tijdje aanzien. Het is wel normaal dat sommige katten flink moeten wennen en het zou maar zo kunnen dat ze helemaal veranderd als ze door heeft dat Indi er bij hoort en niet meer weggaat.
    Je doet er wel goed aan om er nu voor te zorgen dat ze niet alleen samen in een kamer zijn.

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :oops: heb niks meer gevonden..... Is het je dan al gelukt in de tussentijd of niet?

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Serieus? Is het over en sluiten?

11. monkeylove

jezus wat een gekut dan dat je niet gewoon kut mag zeggen, kutzooi ook soms op dat kutinternet...

12. kwebbels

Was ik ook van plan :)

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik ben al begonnen. De eerste laag (van mijn tienlagentaart) zit al in de vriezer! :D

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Nee, het is nog steeds niet gelukt, wacht ik zoek even mijn post weer op (ben te lui om het nog eens uit te typen) :D

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    NIET, GOH :)

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0

17. monkeylove

pfff minder, en heb je al een baasje voor haar gevonden?

18. kwebbels

Ja ik vind het ook erg moeilijk hoor. Maar ik weet gewoon dat deze kat een hele moeilijke kat is. Ze heeft ook al vaker uitgehaald naar kinderen (godzijdank niet geraakt). En ik moet je eerlijk zeggen, lief is ze niet. Tenminste niet tegen anderen (Ik ben dan de enigste waar ze dan wel weer lief tegen is). Maar ik ga er echt niet naar een asiel doen gewoon. Dat doe ik niet..En het is inderdaad die kat die van het balkon af sprong. Die andere kat die komt uit nieuwsgierigheid kijken en van hem weet ik ook dat hij haar nooit wat zal doen, dat is een goed zak maar deze kan echt verschrikkelijk vals zijn :(

19. kwebbels

Nee, die stap vind ik erg moeilijk om te maken. Ik weet ook niet hoe ik een ander baasje voor haar kan vinden. Ik wil haar neit op MP zetten ofzo. Maar asiel is voor mij sowieso geen optie.

20. kwebbels

Oooh Veraatje 10 lagen :) Jammie..Doe je er ook een laagje chocolade bij :p

Deel Deze Pagina