Tja, wat is lang....we hebben het nu over 3 nachtjes (waarvan het 3e nachtje op mijn verzoek ivm die kijkers morgen ). Vorige keer was ie een week weg.... Weet je wat het is, ik mis hem natuurlijk wel heel erg als hij er niet is (mijn kleine kwebbelkousje ), maar als ik 'm dan op de achtergrond hoor via de telefoon en hoor hoe hij het naar zijn zin heeft........dan laat 'm maar lekker genieten!
Toen we alleen Rick hadden ging die ook maar heel af en toe logeren hoor en dan echt maar 1 nachtje. Langer logeren is eigenlijk pas gekomen toen hij echt al wat groter was.
Ik snoep wel graag, drop, chocolade, noem maar op.....en chips en nootjes enzo......Ik raak niet voor niks die laatste paar kilo's niet kwijt
Nou mijn tafeltje en stoeltjes zijn bijna af. Mijn vader en Bas hadden bedacht dat het beter zou zijn om er 1 of 2 lagen blanke lak op te zetten tegen het krassen. Dus dat heb ik nu en gisteren weer gedaan. Nu alleen nog drogen en de stickers nog.
Da's idd wel slim....... Hoeven de stickers dan niet onder lak (tegen peuterende vingertjes), of vraag ik nu iets raars?
Liever niet, want alles was mooi in hoogglans gelakt en zag er zo mooi uit. Maar elke laag blanke lak heeft de glans minder gemaakt .
Ik ben er vandoor! Pat wil zo nog een film kijken......begint om half 11.....kijken hoe lang ik 't volhou om niet in slaap te vallen Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!