KK dit is dan van de Duitse site maar dan kan je even zien voor voor type schoenen ze hebben: Willkommen bei Elefanten | Kinderschuhe | Kollektion
Karsten heeft hele kleine voeten en daarbij ook nog een hoge wreef dus dat wordt lastig met sandalen net als bij Maarit.:x
Hoi hoi, Alles braaf bijgelezen! 's kijken wat ik onthouden heb.. Essie, ik ben echt heel benieuwd naar je tafeltje en stoeltje! En met het broodeten, ik zou haar lekker laten! Sem kliedert ook en de heleft van de tijd ligt alles op de vloer.. Ik heb hem gewoon maar gelaten en nu gaat het weer beter! KK, leuke schoenen! En wat een mazzel!! Nog bedankt voor je sms!! LIEF!!!! (ben alleen vergeten om terug te smsen, sorry) Mirrem veel plezier op visite! Ramoontje, vanmiddag komt je kleine/grote man weer thuis! Senn, klinkt gezellig zeg dat meidenmiddagje! Soms moielijk he de aandacht te verdelen! Verder weet ik het echt niet meer.. Sorry meiden..
Sem heeft maatje 20.. En heb hele leuke schoenen gekocht!! Van het merk B.I.G. 1.. Kan het alleen zo 123 niet op internet vinden..
Leuke banner heb je Es! Alles goed bij jullie? Hoe is het met je schoonzus en zwager/broer? Lukt het ze een beetje met het verwerken?
Lief dat je ernaar vraagt! Het gaat goed met ze! Ze hebben het een plekje kunnen geven! Ben weg.. Sem huilt.. Sorry
Tja op zich is ze niet heel zwaar (11.120 gram) voor 80 cm. Of mag je dat niet zo bekijken? Moet je het gewicht los zien van haar lengte?
Nee we hebben pas na Merel's verjaardag gekocht. Maar als jullie een momentje hebben, maak ik even wat foto's.
V: Ik ben nu twee maanden zwanger. Wanneer begint mijn baby te bewegen? A: Met een beetje geluk na de middelbare school V: Hoe weet ik of het overgeven te maken heeft met ochtendmisselijkheid of met griep? A: Als het door de griep komt, knap je daarna weer op. V: Moet ik na m'n 35e nog wel een baby nemen? A: Nee, 35 kinderen is echt wel genoeg! V: Waar verlangen vrouwen het meest naar tijdens hun zwangerschap? A: Dat mannen zwanger kunnen worden. V: Wat is het juiste moment voor een ruggenprik? A: Meteen nadat je erachter bent gekomen dat je zwanger bent. V: Is een babyborrel echt nodig? A: Niet als je z'n luier heel snel verschoont